Loetje Geplaatst 21 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 Ja misschien komt het over alsof ik er makkelijk over denk.. tuurlijk vind ik het jammer… maar ik kan wel in zak en as zitten maar kan ook gewoon opnieuw beginnen. Ik vind het echt wel jammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 21 minuten geleden zei Loetje: Ja misschien komt het over alsof ik er makkelijk over denk.. tuurlijk vind ik het jammer… maar ik kan wel in zak en as zitten maar kan ook gewoon opnieuw beginnen. Ik vind het echt wel jammer Inderdaad @Loetjegewoon weer door nu met goede moed. Loetje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 Hier de eerste BBQ sinds heugenis zonder alcohol gehad karin123, Loetje, haddock en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Loetje Geplaatst 21 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 @Bor lastige vraag, ik moet daar echt over nadenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 Wij gaan als viering van de laatste vakantiedag uit eten. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 (bewerkt) Laat het jullie smaken @Lika 21 augustus 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 Bloemkool, salade, slavink. Is allang op hoor. Even vraagje, wij zitten de hele dag in de zware bewolking Geen zon te zien de hele dag. Is dat in het hele land zo, of alleen weer hier ? Baal ervan, want zou de enige mooie dag in de week zijn. Word koud op het balkon ook, dus maar weer naar binnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 Hier wisselend vandaag , maar vies benauwd plakkerig. Nu bewolkt . rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 Net gegourmet , cola light was nog niet koud dus gooi er ijsblokjes bij. Kreeg helemaal een flashback van cola vodca daardoor. Cola smaakte mij gelijk niet meer lekker. En zat gelijk vol . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 Lekker watertje dan maar @Lieke7777 Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 21 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 15 minuten geleden zei spirit: Ben dus duidelijk geen bierdrinker, alleen maar zuipen, om het zuipen, omdat er nu eenmaal alcohol in zit. en wat doe jij dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 Ik vond cola vodca altijd wel te drinken maar naar mate ik meer dronk werden de verhoudingen beetje anders dan normaal, dan dronk ik vodca cola en dat was niet altijd meer lekker, maar dan ging het om het drinken . Maar het lekkerst vond ik echt malibu of controix . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 Vindt jusderange ofzo sowieso veel lekkerder dan alcohol dus voor de smaak drink ik het niet. Rapid reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 Dat vindt jij is voor iedereen anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 21 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 30 minuten geleden zei spirit: Zuipen om het zuipen en jij? dan moet je niets zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 Ben er weer! Lekker gegeten. Leuke plek. Man had genoeg van zijn wijn (ja, ja, zo’n man heb ik….) en liet het staan. Ik heb even aan het glas geroken. Had er best zin in. Zo’n klein slokje… Niet gedaan. Maar ik voel me nog steeds niet super. Blijkbaar is de verleiding dan groter. Toch. En ja, ik vond het lekker ruiken. Helaas…. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 Dat was voor mij vanavond echt dus de eye opener zoals ik scheef , deja vu met mijn laatste periodes van drink gelag . Het vieze dat was wat ik mij opeens herinneren deed en ik opeens mijn cola met ijsklontjes er in niet meer opdronk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 Dat vertelde iemand bij de AA vorige week dat er bier geschonken werdt Grappig dat jullie allemaal door gaan met de benaming krijspaleis haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 Ik ga slapen, morgen weer vroeg op om te gaan werken . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 10 minuten geleden zei spirit: Ik dronk voor de roes, niet omdat ik het lekker vond. Precies wat ik ook zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 Ga ook slapen. Morgen vroeg op om naar de film te gaan… hoop dat ik okay ben dan. Anders blijf ik lekker liggen:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 Ik denk dat ik voor de roes dronk ja, maar niet bewust. Ik kon gewoon niet ophouden. Dat wilde ik vooral echt niet. Altijd maar meer en nog etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 Slaap lekker allemaal Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 21 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 @Zbb: het is zo stil. Hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden