Spring naar bijdragen

Zondag 18 juli 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Dag 17 in de PaaZ en droog. Hier zitten mensen met allerlei problemen. Ik praat hier met iedereen die met mij wil praten. Hier zitten ook twee familieleden. Een ervan ken ik van verleden jaar uit de verslavingskliniek. 

bewerkt door Claudius
Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers
gisteren op t strand een gesprek gehad met een erg bekende kunstenaar, die ik al tientallen jaren
als fervent toeschouwer van ons volleybal meemaak. Hij was de eerste vaccinweigeraar die me in
alle rust, met respect voor iedereen kon uitleggen waarom hij en zijn vrouw het niet doen. Ik was
mee met hem. Onder de indruk hoe hij ook toch wel verantwoordelijkheid neemt voor anderen.
Ik dacht ooit zelf net zo als zij doen en heb een ander proces gehad, waardoor ik nu blij ben met
mijn prikken. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik heb dat proces doorgemaakt. Alles tegen elkaar afgewogen. Dat kon omdat we nog niet direct aan de beurt waren. Ik dacht als ik mij niet laat inenten en veel mensen dat niet doen, want ik wilde eigenlijk ook niet, het virus nooit de wereld uit zal gaan en steeds weer gaat muteren misschien van kwaad tot erger. Net zoals met andere vaccinaties zoals Polio b.v.. Dat wil je ook niet krijgen. Ik vond het daarom mijn plicht om hieraan mee te doen. Het virus is een wereldwijd probleem.

bewerkt door karin123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gekookt in de boot. Heerlijk om te koken en geen rekening met de kinderen (van wie 1 bijna niets lekker vindt en de ander vegetarisch is )te houden. Hoppa. Gewoon waar ik zelf zin in had.

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Maja:

Een echte aanklieder dag @JannigjeWat aanrommelen zonder verplichtingen als werk. En natuurlijk genoten van de tuin. Heb jij nog een vogelparade gezien in jouw tuin?

Een stuk minder dan eerder. Ik doe zo nu en dan een pot pindakaas, want er is een duif die zo ongeveer in zijn eentje die pot leeg eet, en dan een per dag. Dat is niet de bedoeling. 
Dus nu zie ik zo nu en dan naast die duif nog een specht en nut het weer droger wordt een badderende merel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...