Claudius Geplaatst 18 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2021 Goeiemorgen karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 18 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2021 Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 18 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2021 (bewerkt) Dag 17 in de PaaZ en droog. Hier zitten mensen met allerlei problemen. Ik praat hier met iedereen die met mij wil praten. Hier zitten ook twee familieleden. Een ervan ken ik van verleden jaar uit de verslavingskliniek. 18 juli 2021 bewerkt door Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 18 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2021 Goedemorgen allemaal! Het belooft een mooie dag te worden, dus hop uit bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2021 Goedemorgen Maja en Claudius, goedemorgen frummers. Ja, het belooft inderdaad weer een mooie dag te worden. Er staat al een bakje klaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 18 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2021 Lekker @Yvonne, vandaag wordt het koffie ( met geklopte melk). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2021 Lekker hè @Maja? Net even een tikkie extra... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2021 Ik ga zo mijn tweede prik halen. Fijn. Kinderen hebben ook een afspraak staan. Zal blij zijn als we allemaal zijn geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2021 Ja, kan ik me helemaal indenken Lika. Wij hebben ze al even geleden allebei gekregen, maar zijn ook hartstikke blij dat we ze hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2021 goeiemorgen frummers gisteren op t strand een gesprek gehad met een erg bekende kunstenaar, die ik al tientallen jaren als fervent toeschouwer van ons volleybal meemaak. Hij was de eerste vaccinweigeraar die me in alle rust, met respect voor iedereen kon uitleggen waarom hij en zijn vrouw het niet doen. Ik was mee met hem. Onder de indruk hoe hij ook toch wel verantwoordelijkheid neemt voor anderen. Ik dacht ooit zelf net zo als zij doen en heb een ander proces gehad, waardoor ik nu blij ben met mijn prikken. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 18 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2021 (bewerkt) Ook ik heb dat proces doorgemaakt. Alles tegen elkaar afgewogen. Dat kon omdat we nog niet direct aan de beurt waren. Ik dacht als ik mij niet laat inenten en veel mensen dat niet doen, want ik wilde eigenlijk ook niet, het virus nooit de wereld uit zal gaan en steeds weer gaat muteren misschien van kwaad tot erger. Net zoals met andere vaccinaties zoals Polio b.v.. Dat wil je ook niet krijgen. Ik vond het daarom mijn plicht om hieraan mee te doen. Het virus is een wereldwijd probleem. 18 juli 2021 bewerkt door karin123 lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2021 Stil hier zonder kwebbelkous Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2021 (bewerkt) Gekookt in de boot. Heerlijk om te koken en geen rekening met de kinderen (van wie 1 bijna niets lekker vindt en de ander vegetarisch is )te houden. Hoppa. Gewoon waar ik zelf zin in had. 18 juli 2021 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2021 Ik red me wel. Pastasalade: pasta, gebakken spekjes. Boursin ( door de warme pasta roeren, dan smelt het), mango en sla. Door elkaar alles. Raar maar erg lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2021 Hoort eigenlijk met tortellini. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2021 Goedenavond. Het is stil vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2021 Geen last van de prik @Lika? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2021 Arm doet een beetje pijn. Verder niet. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2021 Geen idee, ik heb er geen verstand van. Wat ik hier ook niet hoef te vermelden natuurlijk. Ach ja Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 18 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2021 Slaap lekker @Jannigje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2021 Jij ook @Maja. Had je een goede dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 19 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2021 Een echte aanklieder dag @JannigjeWat aanrommelen zonder verplichtingen als werk. En natuurlijk genoten van de tuin. Heb jij nog een vogelparade gezien in jouw tuin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2021 7 uur geleden zei Maja: Een echte aanklieder dag @JannigjeWat aanrommelen zonder verplichtingen als werk. En natuurlijk genoten van de tuin. Heb jij nog een vogelparade gezien in jouw tuin? Een stuk minder dan eerder. Ik doe zo nu en dan een pot pindakaas, want er is een duif die zo ongeveer in zijn eentje die pot leeg eet, en dan een per dag. Dat is niet de bedoeling. Dus nu zie ik zo nu en dan naast die duif nog een specht en nut het weer droger wordt een badderende merel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden