Reacher Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 Dank je wel @jopie. Wil je wel geloven dat ik draaglast moest opzoeken in het woordenboek? Je zet me toch altijd weer aan het denken. I love it! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 En ik hou van jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 En nu te bedde, ik ben kapot van een week vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 5 uur geleden zei nancy: Goedemiddag Jannigje. Hoe gaat het met je? Antwoord opeens weg. Samenvatting: ik weet het niet goed. Het zwaard hangt weer boven me. Hoe is het met jou man? Ik las dat hij ziek is? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 @Bor @Maja Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 @Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden