Spring naar bijdragen

Vrijdag 16 juli 2021


Tatum

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei Quinn:

Dat accent! En een groot talent ook gewoon. Heb je Criminal Minds gekeken? Hij zit in een van de afleveringen en de chemie met Matthew Gray Gubler is briljant.

Die aflevering ga ik opzoeken :) Leuk om je enthousiast te lezen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is geen reactie op of naar iemand, gewoon een stukje van mezelf. 

Ik heb 2 werkgevers. 2 broers. Met werkgever A, die mij aangenomen heeft, deel ik een contact op een hoger niveau. Het is helaas niet de werkgever waar ik veel mee samenwerk. Met die heb ik niets.

Vandaag zag ik A op de borrel. Weer dat totale begrip zonder woorden. Voor hem heb ik deze baan aangenomen. Ik wilde hem helpen vrij te zijn. Nu 20 jaar later bestaat dat gevoel nog steeds. De behoefte om hem ondersteunen, hem helpen.

Het heeft niets te maken met man-vrouw zijn of verlangen. Hij heeft al jaren een vriendin en kinderen.

Ook op het forum zie ik momenteel de les die ik leren moet. Belangrijk omdat ik hoop straks een mooie oma rol te kunnen vervullen voor de kinderen van dochter. Dat duurt nog wel even, dat is mooi. Ik ben zelf ook nog niet zo ver.

Ik heb zelf nooit een oma of opa gehad. Mag die taak dus zelf invullen zoals ik een oma zou willen zijn. En ook uiteraard zoals dochter dat zou willen. Samenwerking. Met liefde  :heart:

bewerkt door Tatum
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Quinn:

Dit klinkt zo blij, dat hop, op maandag weer aan het werk. Daar kan ik me sowieso al niks bij voorstellen, huppelblij op maandagochtend ;)

@Reacher.....

@quinn, ik ben iemand die gelukkig is met haar werk.

De maandagochtend verloopt vaak net zoals tanden poetsen: niet nadenken maar doen. Daarna zit je in de flow van de week en wat er gebeuren moet.

Ik vind het belangrijk te benadrukken dat veel mensen met plezier werken. 

Ik heb een paar jaar voor een bijstandsuitkering gekozen om de eerste jaren full-time bij dochter te kunnen zijn. Als ik niet had willen werken had ik wel in de bijstand gebleven. Dat is echter niet mijn keuze geweest. 

 

bewerkt door Tatum
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Quinn:

@Tatum o, ik heb altijd veel plezier in mijn werk gehad hoor, dat heb ik nog steeds. Maar niet in vroeg, ochtend en/of maandag. Toen ik nog les gaf, was mijn vroegste college om tien uur. Was voor iedereen beter.

Ik vind vroeg opstaan heerlijk. Maar naar mn werk gaan is wel echt het laatste waar ik dan zin in heb.

Al dat linkedin geblaat van gepassioneerd zijn door je werk, dat is iets waarmee ze twintigers proberen te motiveren om overuren te maken. Als je tegen de vijftig loopt dan weet je het al lang, werk is kilo uniform tango but it pays the bills.

Wat niet wil zeggen dat je t niet een beetje leuk mag proberen te maken elke dag. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om het klimaat terug te veranderen de andere kant op hebben we denk ik wel een halve of een hele eeuw nodig. In de tussentijd is er kennelijk behoefte aan een stukje watermanagement (hee had onze koning niet zoiets gestudeerd? Moet ie er niet eens wat mee doen?) Met name, denk ik dan, ontasfalteren wat ge-ontasfalteerd kan worden om water meteen de grond in te laten gaan. Kappen met alles te bestenen en te betonneren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...