Spring naar bijdragen

Zaterdag 10 Juli 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

ik kom nog even terug op mijn post van dinsdag. Ik las wel een antwoord van artax en nog iemand, ik denk lady jane (sorry mijn geheugen ;))  en daarop heb ik direct die fles wijn door de gootsteen gespoeld. daarna verdween ik in de hectiek van de laatste week. Werken, zee en slapen. gisteren wilde ik alle reacties lezen en was de hele dinsdag dagdraad weg. dus nogmaals:

Ik kreeg een fles wijn als bedankje van een lieve moeder van een van mijn leerlingen.  Ze weet niet dat ik niet drink, dus ik heb het vriendelijk aangepakt. Mijn stijl. :) Eenmaal thuis overwoog ik: bewaren voor bezoek? weggeven? weggooien? ik stelde de vraag en artax adviseerde weggooien. toen ben ik opgestaan en hup, de hele fles ritueel door de gootsteen. 

daarop schreef ik: mijn ik ben toch geen gootsteen ritueel. 

ik gooi alles weg wat niet goed voor me is onder het mom, ik ben geen afvalbak/gootsteen. omdat ik geen voedsel weggooi, geef ik wat ik niet wil eten weg. Wijn is geen voedsel. maar ik kan het ook wel weggeven een volgende keer. Love peace en understanding. 

klaar. uit mijn hoofd dit verhaal. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Reacher:

Nog lamlendig moe zonnestraaltje, :heart: maar ik ga de goede kant op. En als dat het enige is.. 

wil je mij even bijpraten alsjeblieft, ik kan het niet terugvinden in alle post van afgelopen dagen en ik zie sterretjes En wil het graag weten :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk.... dat gaat goed @Quinn en @Artemis!!! 
Lekker opgeruimd huis, opgeruimde kop, gebakken eitjes en een lekkere bak ijs.... 
En neen... ik ben zeker niet geboren als ochtendmens integendeel: pas 's avonds werd ik productief tot diep in de nacht en 's morgens kwam ik heel moeilijk op gang... 
Was niet zo handig als je in het onderwijs werkzaam bent. 
Dat is in de loop van de jaren omgedraaid. (Hoewel ik het wel heel erg op prijs stel het eerste uur geen gezijk aan mijn hoofd te hebben :lol:)
Ik ga ook aan de slag, lijstje met wat ik wil doen is weer lang... 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Slecht geslapen vannacht
jammer, want in het weekeinde slaap ik ook altijd al slecht
je wordt er zo brak van he :(

Enfin, gisteren mijn kleinkinderen uitgenodigd voor een dagje efteling in augustus
Dat vonden ze wel wat natuurlijk :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...