Kohtje Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 @Claudius, wat er ook met je is, ik hoop dat het, eventueel met goede hulp, beter voor je gaat worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Dagje zonder noemenswaardige kniepijn. Heerlijk. Morgen meerdere dingen. Kringloop, vuilprikken, ramen lappen en een zwemmertje… zoiets, maar in rust. ik knap op. De mist trekt op. Fijn. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 26 minuten geleden zei Lika: ik knap op. De mist trekt op. Fijn. Ik herken het. Fijn, hè.. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Zó fijn @nancy! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Ach, hier gingen de dubbelle boterhammen pindakaas zo de videorecorder in, het past toch? Geeft blijk van inzicht. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 3 uur geleden zei Lika: De mist trekt op. Fijn. Fijn voor jou en ook voor jou @nancy, ik kan me jullie opluchting voorstellen. nancy en Lika reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 4 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2021 K kan de slaap weer maar eens niet vatten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden