Yvonne Geplaatst 1 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2021 Goedemorgen frummers. Regen, eindelijk ook hier regen, heerlijk. Lekker binnen aan de slag dus straks. Maar eerst een bakje. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 1 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2021 Goedemorgen Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2021 (bewerkt) Denk dat wij de regen wel kunnen shaken tot eind september of zo maar niet te warm voorlopig gelukkig. De Stier heeft een anti muggen gordijn geknutseld met magneetjes en alles. Werkt fantastisch. Maar de hond heeft nu door dat je er gewoon dwars doorheen kan sjouwen om buiten te komen en dan moet ik vervolgens alles weer op zn plaats terughangen. Nou ja Wat een avonturen op de vroege ochtend... 1 juli 2021 bewerkt door bumperjim Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2021 Goedemorgen! Ik vind die hond van jou echt heel leuk @bumperjim. Kan ze een beetje met katten samen? Dagpact Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2021 Goedemorgen! Ehm wil je emigreren naar Frankrijk @Reacher? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2021 Ik wilde eigenlijk @bumperjim’s hond ontvoeren @niks Maar niet verder vertellen hoor. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2021 Ik hou me stil, echt Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2021 Goedemorgen Jim, Niks en Reacher... Ja, ik heb ook van die magneetgordijnen opgehangen, werken inderdaad perfect, ook als de hond er tussendoor banjert.... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2021 Zojuist zei niks: Ik hou me stil, echt Enne… waar is Timo momenteel? Dan maak ik er een leuke ontvoeringstocht van. Ook even langs bij @Lieke7777@VIII @kunsie bedenk ik mij nu. VIII en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2021 Onze laatste dag hier alweer, morgen weer naar huis. Nog even zwemmen vandaag en vanavond voor de derde keer uit eten, gewoon omdat het kan. Reacher, rapilos en Lieke7777 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2021 3 minuten geleden zei Yvonne: Goedemorgen Jim, Niks en Reacher... Ja, ik heb ook van die magneetgordijnen opgehangen, werken inderdaad perfect, ook als de hond er tussendoor banjert.... Goedemorgen Zonnestraaltje! Lekker een regendansje aan het maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2021 Zojuist zei Reacher: Goedemorgen Zonnestraaltje! Lekker een regendansje aan het maken? Zekers, moest toch even voer voor de vogeltjes neerleggen.... maar lekker fris zo hoor. 2 minuten geleden zei niks: Onze laatste dag hier alweer, morgen weer naar huis. Nog even zwemmen vandaag en vanavond voor de derde keer uit eten, gewoon omdat het kan. Ik heb zo het gevoel dat het een heel geslaagde vakantie is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2021 Bij mijn schoonouders @Reacher. Gaat prima met hem daar. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2021 Ja hoor @Yvonne, we genieten volop. Mini past zich prima aan gelukkig. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2021 1 minuut geleden zei niks: Bij mijn schoonouders @Reacher. Gaat prima met hem daar. Jamaar ík wil hem hebben Dus dan wordt het ontvoeren. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2021 Ik vind het ook fijn dat we een beetje mee mogen genieten @niks. Voelt ook als een beetje vakantie. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2021 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2021 Je wilt mini vast geen verdriet doen, haar vriendje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2021 Zojuist zei niks: Je wilt mini vast geen verdriet doen, haar vriendje! Oh, nee, dan gaat het over niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2021 Nou dacht dat ik gistermorgen de balans had opgemaakt van de gevolgen van mijn val....niet dus. Sta vanmorgen op en het voelt alsof er een vrachtauto tegen me aan is gereden, alles doet pijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2021 2 minuten geleden zei ikkanhet: Nou dacht dat ik gistermorgen de balans had opgemaakt van de gevolgen van mijn val....niet dus. Sta vanmorgen op en het voelt alsof er een vrachtauto tegen me aan is gereden, alles doet pijn. Och arme. Even bij de huisarts langs? Was het gevoel uit je benen dat je viel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2021 Zojuist zei Reacher: Och arme. Even bij de huisarts langs? Was het gevoel uit je benen dat je viel? nee normaal is het dat inderdaad, had een broek aan met wijde pijpen en een voet bleef erin hangen toen ik wou lopen. Ging dus lijnrecht vooruit tegen de grond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2021 Oww dat is ook niet fijn, kun je je ook flink mee beschadigen. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2021 Aan het werk. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Best Geplaatst 1 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2021 Morgen allemaal, De eerste dag van de 2e helft van het jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden