Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 juni 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Wij mogen weer de helft van de tijd naar kantoor, hoe is dat in Frankijk BJ? Ik heb de afgelopen weken 1 dag per week op kantoor gewerkt en genoot van de airco en de rust. Het is nog een maand doorbuffelen en merk dat de vermoeidheid toeslaat. Irritatie naar collega's, moeite met het lezen van al die lappen tekst die mensen sturen en moedeloosheid van wéér een project dat vooral voor de zomervakantie afgerond moet zijn. Telefoon uit en thuis mijn eigen tijd indelen, zonder gestoord te worden is dan ook wel weer een zegen. 

Ben blij met de koelte en frisse wind die mijn huis binnenkomt nu. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal, 

ik heb tot 7 uur geslapen, een nieuw record. Even lezen.... 

@bolletje hersenletsel, @bumperjim te hard gewerkt. Ik pik even de essentie voor mij. 

Gisteren hier ook dikke vette plensbui met onweer, de damp sloeg van de straat. En nu zie ik een papaver in de tuin langzaam opengaan. Mijn dag begint goed :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voel ook door het weer de behoefte om de dag af te sluiten met een fris biertje. Dat doe ik dan met 0.0%, daar blijft ook wel veel in te ontdekken aan smaken en variaties. De supermarkten hebben steeds meer soorten en dat lijkt ook goed te verkopen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lonster ik drink elke dag een 0.0 biertje en heb verschillende goede merken gevonden. We leven in een tijd waarin er veel alcoholvrije drankjes zijn. Zo heb ik Gimber en Ginger Cordial in huis. Dat drink ik altijd als 2e drankje, want 2x 0.0 vind ik niet lekker 

bewerkt door Artemis
een ipv ene
Link naar opmerking
Deel via andere websites

25% korting mag nog wel op bier, maar niet meer 2 halen, 1 betalen. Ja inderdaad, na één alcoholvrij biertje heb je meestal genoeg. Een van mijn favoriete drankjes is nu gingerbeer & lime van Fentimans, een halve liter fles. Dat doe ik in een mooi whiskeyglas. Ik ga zo mijn eigen brouwsel weer maken. Water met citroenmelisse en limoen. Paar uurtjes laten trekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor sommige mensen werkt dat niet zo en wordt de trek juist aangewakkerd met alcoholvrij bier. Maar voor mij geldt het ook; een alcoholvrije en de zucht is over. Ik kan er ook echt naar uitkijken, een Palm 0.0 bijvoorbeeld. Die is nog redelijk in prijs. Gisteren had ik een dure IPA van 2 euro. Dat vind ik eigenlijk absurd duur voor één flesje. Maar ja, als dat alles is wat je drinkt. Het is nog altijd goedkoper dan een fles wijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Lonster:

 Maar voor mij geldt het ook; een alcoholvrije en de zucht is over. Ik kan er ook echt naar uitkijken, een Palm 0.0 bijvoorbeeld.  IPA van 2 euro. Het is nog altijd goedkoper dan een fles wijn.

hier net zo, bizar, maar op terras is het veel duurder. Mijn verwen momentje aan einde vd dag en ik mis niet, ik win :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...