ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 3 minuten geleden zei Kohtje: Waar zit die spa dan in voordat je je fles ermee vult? Ik heb zo'n speciale fles, zo'n grote drinkt niet plezierig. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 3 uur geleden zei Claudius: Opgelost , denk ik. Gebruikte vroeger ook mijn hondje. Ja @Claudius, zo herkennen we je wel. Dat hondje is zo'n beetje jouw trademark geworden, hier. Doe je haar de groeten. En wens haar ook sterkte met deze warmte. Die van ons (hondje) zit me steeds vragend aan te kijken en ik weet niet wat ie wil.. De plafondwapper staat aan, daar kan ie onder gaan liggen en dat doet ie ook regelmatig, maar als ik ook maar even opsta of langsloop kijkt ie me weer verwachtingsvol aan.. Alsof ie vragen wil: zet je nu de kachel wat lager?.. Kwordur een pietsie zenuwachtig van, dat hoopvolle gekoekeloer.. Geef hem zo maar een ijsklontje, daar is ie altijd wel een paar minuten zoet mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 3 uur geleden zei Quinn: Ach ja, doe es gek. DAGPACT:Yvonne Reacher VIIIIJsvogel Spirit Artemis Quinn Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Jammer, @Claudius. Als je maar niet 'tot het naadje gaat', hè? Alcoholvrij is meestal dorstlessender met deze warmte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Gat in de rij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Potjandosie @Claudius Dat zie ik dan weer net. Kom anders gezellig op het namiddagpact Namiddagpact Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 2 minuten geleden zei ikkanhet: Gat in de rij Daar pas jij precies in, @ikkanhet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Zit op mobiel, te omslachtig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Je past nog wel op het namiddagpact @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Zal ik je er tussen prutsen? Ik zit nu achter m'n laptop, dus dat moet kunnen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Doe maar @Kohtje thnxx heb het ook beetje zwaar nu. Voetbal, 34 graden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 3 minuten geleden zei Reacher: Je past nog wel op het namiddagpact @ikkanhet Wil overal bij Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Namiddagpact Reacher Ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 DAGPACT:Yvonne Reacher IkkanhetVIIIIJsvogel Spirit Artemis Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 4 minuten geleden zei ikkanhet: Doe maar @Kohtje thnxx heb het ook beetje zwaar nu. Voetbal, 34 graden Arme stakker.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 (bewerkt) 1 minuut geleden zei spirit: Ik heb geen paard @Kohtje. Ook niet in de gang Ook arme stakker.. niet eens een paard. Je hebt nu toch een E-horse? 17 juni 2021 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Zo sta er twee keer nu moet het zeker goed komen. Bedankt lieverds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 2 minuten geleden zei Bor: Wat is nou weer namiddagpact. Wanneer start dat, wanneer eindigt dat. Dagpact toch? Dag per dag, 24 uur? Wat kan, alles kan behalve Wim KAN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 1 minuut geleden zei spirit: Hou vol @ikkanhet. Van alcohol krijg je het nog warmer. Moet je lichaam nog harder werken. Doe dit jezelf niet aan. Ik doe heel hard mijn best en gedachten vliegen alle kanten op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 4 minuten geleden zei Bor: Wat is nou weer namiddagpact. Wanneer start dat, wanneer eindigt dat. Dagpact toch? Dag per dag, 24 uur? Ik denk dat het een estafette is. Claudius heeft het tot 15:00 uur volgehouden, daarna pakt Ikkanhet het over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 2 minuten geleden zei spirit: Ik ga oerend hard Die is nu op de radio (npo-radio 2) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Mijn hersens verweken een beetje met dit weer. Eigenlijk zou ik een tropenrooster moeten werken, om 7:00 uur starten of zo. Maar ja, als je slecht slaapt is vroeg opstaan ook geen pretje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 3 minuten geleden zei Lonster: Ik denk dat het een estafette is. Claudius heeft het tot 15:00 uur volgehouden, daarna pakt Ikkanhet het over. Precies dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Dit weer... zo smerig. Maar ja, mopperen maakt het ook niet koeler. Zou brinta ijs een hit worden? Hoe gaat het nu @Claudius? Lukt het om er weer mee te stoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden