Claudius Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 14 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Het begint buiten weer helder te worden. Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Goedemorgen! ik sluit mij aan op het dagpact. Dagpact Claudius Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 14 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Slecht geslapen @Maja ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 4 minuten geleden zei Claudius: Slecht geslapen @Maja ? Nee hoor @Claudius. Gewoon veel te doen vandaag, dus niet te laat uit de veren. En jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Goedemorgen! Werken vandaag, nog even een kop koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 14 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 @Maja nog niet geslapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Goedemorgen @niks. Werk ze. jammer dat slapen niet is gelukt @Claudius. Toch een fijne dag! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Goedemorgen frummers, Het belooft weer een schitterende dag te worden. Ik was heel vroeg wakker en ben al lekker bezig geweest. De zonneschermen heb ik al uitgedraaid, de was hangt al, Nu eerst een bakje, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Dagpact Claudius Maja Reacher Ik kom gezellig dicht bij @Maja staan Als ik op enter klik dan zit er gelijk heel veel ruimte tussen. Op mijn telefoon werken die shift + combinaties niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 14 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Dagpact Claudius Maja Reacher Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Tjonge zonnestraaltje, als we niet al een Maja hadden dan zou ik jou een vlijtig bijtje noemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Dagpact Claudius Maja Reacher Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 2 minuten geleden zei Claudius: Dagpact Claudius Maja Reacher Dank je wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 14 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 @Yvonne geen kleurtjes vandaag ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Wat eten we vanavond @Yvonneke? Dan stap ik alvast op de bus naar je toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 7 minuten geleden zei Reacher: Als ik op enter klik dan zit er gelijk heel veel ruimte tussen. Op mijn telefoon werken die shift + combinaties niet. Per ongeluk laten vallen Reach. Wil nog wel eens helpen. Hahahaha. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Ik lees het later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 1 minuut geleden zei Claudius: @Yvonne geen kleurtjes vandaag ? Ik eigenlijk alleen kleurtjes aan als Reacher het dacpact heeft opgestart Claudius, ik weet dat zij dat niet erg vindt. Maar bij alle andere frummers doe ik dat niet omdat het hún ontwerp is en misschien vindt de 'ontwerper' het wel vervelend als ik in zijn/haar werk rommel, en terecht ook eigenlijk. Wél heb ik af en toe een egaal klein kopje wat vergroot en een egale kleur gegeven zodat het makkelijk gevonden wordt, maar eigenlijk zit ik dan ook al te rommelen met een anders ontwerp, dus dat doe ik ook maar niet meer. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Zojuist zei bolletje: Per ongeluk laten vallen Reach. Wil nog wel eens helpen. Hahahaha. @bolletjewolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Zojuist zei Reacher: @bolletjewolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 4 minuten geleden zei Reacher: Wat eten we vanavond @Yvonneke? Dan stap ik alvast op de bus naar je toe Gebakken halloumi met rijst, paprika, gebakken uien, tomaat , edamameboontjes en tuinkruiden.... Lika en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Goedemorgen Werken en antabus halen vandaag, verder maar heel rustig doen met deze temperaturen! Dagpact Claudius Maja Reacher Yvonne VIII (mocht ik ooit dagpact starten mag je van mij er ook een mooi kleurtje van maken @Yvonne) :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Dan mag jij mijn Halloumi, want die mag ik niet van mijn veganistische geloof. ik kom eraaaaaaaan Ijspegel baas is binnen. Aan het werk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Gezellig....... dan haal ik nog wel wat vegan kaas voor jou.... (en heb ik dubbel halloumi, yessss) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden