renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Waar begint ergens een verslaving, heeft het zoveel belang om naar het verleden te kijken? Voor een verslavingskliniek blijkbaar wel, want ze vragen om een levensverhaal te schrijven. Dat ga ik nu niet doen maar wel enkele belangrijke punten aanhalen die mogelijk met mijn verslaving te maken hebben. Ik kan niet anders als beginnen bij mijn moeder. Mijn moeder die vast geen gemakkelijk leven had. Met een echtgenoot die bekend stond als de grootste dronkenlap van het dorp. Ik heb het nooit gemakkelijk gehad met mijn moeder. Praten werd door mijn ouders nooit veel gedaan. Een van mijn oudste herinneringen is dat mijn moeder mij achterliet in een beek met een gebroken been. Een been dat brak door haar schuld. Vandaar komt mijn verlatingsangst denk ik. Wanneer ik juist mijn eerste alcoholisch drankje gedronken heb weet ik niet meer, maar het gaat bij een feest geweest zijn. Regelmatig begon ik te drinken toen ik bij een sportvereniging ging. Toen ik mijn legerdienst ging vervullen was ik er al zeer bedreven in. Wat mij niet goed deed was dan mijn werk bij een brouwerij. Maar wanneer ik echt teveel en regelmatig begon te drinken was bij een afwijzing door een vrouw en later toen mijn ex me verliet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden