Artemis Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 (bewerkt) Heb je het een beetje gezellig gemaakt? En zo ja, hoe? 24 december 2021 bewerkt door Artemis plaatje weggehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 24 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 20 uur geleden zei Oskar: De allerlaatste nacht, of een soort kerstreces? Spannend in elk geval. Maar ook wel fijn lijkt me. De laatste nacht geslapen in de kliniek. Volgende maandag en daarna ben ik er weer alle gewone werkdagen tot er anders beslist word. @Artemis Ik doe al een hele tijd niet meer aan kerstmis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 4 uur geleden zei Claudius: De laatste nacht geslapen in de kliniek. Volgende maandag en daarna ben ik er weer alle gewone werkdagen tot er anders beslist word. @Artemis Ik doe al een hele tijd niet meer aan kerstmis. Ik heb plaatje weggehaald, voelde niet goed. Sterkte deze dagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 25 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2021 @Cleo66 Goed hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 25 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2021 @Cleo66 Nu slaap ik steeds thuis ja . Gisteren was ik nog in de kliniek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 31 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Het onderzoek naar mijn vermoedelijke ASS blijft vooral uit geheugen testen en wat intelligentie testen bestaan. Oudejaar zonder alchohol moet toch lukken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 als je er geen vraag van maakt, maar een besluit wel. !!!! dus en toch weglaten. succes. Claudius reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Tuurlijk gaat dat lukken Claudius. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Het gaat je lukken een goed nieuw jaar gewenst Claudius reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 hoe is het gegaan Claudius? Claudius reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 2 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 Goed hoor, ik heb nog wel dikwijls trek maar alchohol brengt mij niets bij. karin123, Artemis, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 20 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2022 Het onderzoek naar mijn vermoedelijke ASS is afgerond, nu wachten op het resultaat. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 25 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 februari 2022 Vermoedelijk autisme is het resultaat van het onderzoek . Daarmee sta ik even ver met dat resultaat . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2022 32 minuten geleden zei Claudius: Daarmee sta ik even ver met dat resultaat . En verder ....... ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2022 2 uur geleden zei Claudius: Vermoedelijk autisme is het resultaat van het onderzoek . Daarmee sta ik even ver met dat resultaat . Hoe bedoel je dat @Claudius, dat je niets opschiet met die diagnose? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2022 (bewerkt) 15 minuten geleden zei Jannigje: Hoe bedoel je dat @Claudius, dat je niets opschiet met die diagnose? Ik vul nu voor Claudius in, maar een diagnose 'vermoedelijk autisme' is een nietszeggend resultaat van dit onderzoek. Ik heb zelf ook zo'n nietszeggend etiketje gekregen. Vandaar ook mijn bovenstaande vraag. 25 februari 2022 bewerkt door Roberto Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 26 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2022 @Jannigje @Roberto Ze kunnen tot geen betere diagnose komen omdat mijn ouders niet meer leven , maar dit wisten ze voordat ze aan het onderzoek begonnen. Vermoedelijk autisme had ik al, dus waar is het nut ervan? Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 26 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2022 Is er niet gesproken over de doelstelling van het onderzoek, wat je met de uitkomst kunt doen? Enkel een onderzoek doen, zonder opvolging lijkt me sowieso niet zo nuttig. Behalve als je er zelf iets aan hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 27 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2022 (bewerkt) 23 uur geleden zei Lonster: Is er niet gesproken over de doelstelling van het onderzoek, wat je met de uitkomst kunt doen? Enkel een onderzoek doen, zonder opvolging lijkt me sowieso niet zo nuttig. Behalve als je er zelf iets aan hebt. Ik kan nog steeds vragen stellen aan een psychologe van het ziekenhuis. 27 februari 2022 bewerkt door Claudius Toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2022 (bewerkt) Op 26-2-2022 om 10:38 zei Claudius: @Jannigje @Roberto Ze kunnen tot geen betere diagnose komen omdat mijn ouders niet meer leven , maar dit wisten ze voordat ze aan het onderzoek begonnen. Vermoedelijk autisme had ik al, dus waar is het nut ervan? Hè bah, wat teleurgesteld voor je. En inderdaad, hoe nu verder? 27 februari 2022 bewerkt door Jannigje Aanvulling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 10 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2022 Op 27-2-2022 om 22:54 zei Jannigje: Hè bah, wat teleurgesteld voor je. En inderdaad, hoe nu verder? Met de psychiater en verpleging heb ik het er al over gehad (ik ben nog steeds in dagopname), dik dossier hebben ze aangemaakt. Er gaat nog aan mijn daginvulling gewerkt worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 12 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2022 Op 10-3-2022 om 16:02 zei Claudius: Met de psychiater en verpleging heb ik het er al over gehad (ik ben nog steeds in dagopname), dik dossier hebben ze aangemaakt. Er gaat nog aan mijn daginvulling gewerkt worden. Ik lees je, sterkte, Vermoeden van.... klinkt bekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 30 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2022 Eind volgende maand onder de scanner , problemen met mijn bloedsomloop. Ik zie er tegenop. Problemen houden blijkbaar niet meer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 sterkte ermee Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden