bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Ja, helder En dat geldt dus voor iedereen als ik het goed begrijp %s om %s bewerkt door bumperjim lady jane reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 13 uur geleden Ik had vandaag een paar vruchtbare gesprekken. Met een psychologe van het Cgg en met mijn begeleidster van Hestia. Ik denk daar toch iemand gevonden te hebben die mij wil helpen. MaryArt reageerde hierop 1
stroumfke Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 16 minuten geleden zei renaldo61: Ik had vandaag een paar vruchtbare gesprekken. Met een psychologe van het Cgg en met mijn begeleidster van Hestia. Ik denk daar toch iemand gevonden te hebben die mij wil helpen. 16 minuten geleden zei renaldo61: Ik had vandaag een paar vruchtbare gesprekken. Met een psychologe van het Cgg en met mijn begeleidster van Hestia. Ik denk daar toch iemand gevonden te hebben die mij wil helpen. da zou fijn zijn he
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik moet opletten dat ik weer niet te snel in negatieve gevoelens herval over andere mensen en zo. MaryArt reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden