Claudius Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 23 minuten geleden zei ikkanhet: Mijn man vraagt heb je gezien dat de spuit gezet werd. Heeft niets gevoeld. Ik heb het ook niet gezien of gevoeld, Vrijdag om 10u45 de tweede Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 3 minuten geleden zei Claudius: Ik heb het ook niet gezien of gevoeld, Vrijdag om 10u45 de tweede Ik voelde hem goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Zojuist zei ikkanhet: Ik voelde hem goed. Ik was met de "arts ?" aan 't praten ondertussen had de verpleegster hem gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 1 minuut geleden zei Claudius: Ik was met de "arts ?" aan 't praten ondertussen had de verpleegster hem gezet. Dat is wel handig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Yeah mijn vent mag ook een prikkie halen. We willen in september graag vliegen, geen idee waar heen nog, maar dan is hij wel 2 keer gevaccineerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Wij krijgen de tweede 12 juli. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Zit 5 weken tussen inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 39 minuten geleden zei spirit: Gewoon helemaal opperdepop Hé dat is balen @spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Hoe oud is die @spirit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 2 minuten geleden zei spirit: Whaha @nancy, mijn lover heeft wat dat betreft 2 linkerhanden . Vraag het wel aan de buurman. Het is wel al een hele oude wasmachine, die 5 verhuizingen heeft overleefd. Ben zelf bang dat het einde verhaal is. Misschien gewoon de filter proper maken? Ja , dan heb je wel water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Dat zijn vervelende dingen @spirit. Maar ja, zonder is ook lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Dat wordt een nieuwe kopen dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 2 minuten geleden zei spirit: Al zeker 12 jaar als het niet ouder is. Blehhh, ik blijf ervan af. Stond onder stroom. Dan ben ik er ook bang voor dat die het loodje heeft gelegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 3 minuten geleden zei spirit: Al zeker 12 jaar als het niet ouder is. Blehhh, ik blijf ervan af. Stond onder stroom. Blijf er maar vanaf dan als je niet weet hoe of wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Stekker uit trekken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Aan de pomp kom ik niet aan. @Bor Dacht ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Ben sinds vandaag aan de lijn en vindt het nu al niet meer leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Zojuist zei ikkanhet: Ben sinds vandaag aan de lijn en vindt het nu al niet meer leuk. Ophouden dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Ik zou eerst het filter schoonmaken nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 2 minuten geleden zei Claudius: Ophouden dan? Nee moet eraan geloven wil ik geen gezondheidsproblemen krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Zojuist zei Bor: Nee? Waarom niet @ikkanhet? Juist nu heb je in de winkel allemaal van dat lekkere zomerfruit. Heb zonet een meloen, kiwi's, bananen een ananas geschild en dan in stukjes in een bak in de koelkast, heerlijk! Ja zoiets moet ik ook gaan halen. Mijn buikomvang is veel te hoog. Dus moet eraan gaan werken. Behalve de kiwi, dat is mijn doodsvijand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 6 minuten geleden zei bumperjim: Ik zou eerst het filter schoonmaken Had ik al voorgesteld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 1 minuut geleden zei Bor: Aardbeien? Bessen? Nu moet ik bekennen dat ik fruit en groenten wel erg lekker vind hoor. Dus heb misschien makkelijk praten dan. Aardbeien, sinaasappel, mandarijn en ananas vindt ik wel lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Pas op, in fruit zit heel veel suiker, daar mag je maar heel weinig van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 En hou ook veel van rauwkost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden