Artemis Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 (bewerkt) 10 minuten geleden zei ikkanhet: Klopt @Quinnnet zolang tot ze het een keer niet meer kan na vertellen. als je weet dat iemand mishandeld wordt kan je dan de politie inschakelen? melding maken? geweld mag niet volgens de wet 5 juni 2021 bewerkt door Artemis taalfout verbeterd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Artemis: Ja klopt maar je kunt het gelukkig navertellen ik hou mijn hart vast. 5 juni 2021 bewerkt door ikkanhet Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Artemis: . Ze heeft zelf 112 gebeld en hij heeft zichzelf aangegeven maar nog is ze verliefd op hem. En heeft 1001 smoesjes waarom hij het heeft gedaan. 5 juni 2021 bewerkt door ikkanhet Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 @ikkanhet erg lastig. Ook hier geldt dat je iemand pas kan helpen als ze geholpen wil worden, maar ja, het blijft rot. Sterkte in elk geval. En hopen dat de ogen opengaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 (bewerkt) 5 minuten geleden zei ikkanhet: Ja klopt wil je mijn quote weghalen alsjeblieft, je citeert mij en dat voelt niet goed, 5 juni 2021 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Mishandelaars hebben altijd goede redenen. Kan je lijsten vol geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Welke @Artemis Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Wat ik niet wil hebben staan hier plaats ik ook niet. Is aardig verwarrend anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 dank je @ikkanhet ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 5 minuten geleden zei Quinn: Mishandelaars hebben altijd goede redenen. Kan je lijsten vol geven. Bedoel dat mijn vriendin die smoesjes heeft waarom hij haar heeft mishandeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Is een antiliaan, meer zo'n figuur die je op Tv vaak ziet vol tattoos en alles rappend maar dan ook in de foute series. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Natuurlijk heeft ze die @ikkanhet ze wil dat het reden heeft, niet dat die vent niet deugt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Ja heb ook wel met haar te doen @Quinn. Ze wil zo graag niet alleen zijn maar op deze manier kun je beter alleen zijn. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Vandaag vertrekt ze met haar zus naar Griekenland, hopelijk kan ze daar lekker genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Liefde maakt blind @ikkanhet, het is geen liefde. Ook de hoop houden, dat het ooit eens anders zal worden. Gevangen in een relatie. Een ander kan heel makkelijk zeggen, ga bij hem weg. Zo werkt het helaas niet. Hoe het wel werkt? Ik weet het niet, angst vooral. Vaak maken ze je ook afhankelijk van hem. Ik ben nog steeds keihard aan het werk met mijzelf. Leren om een mening te hebben en te geven. Zonder dat het gevolgen heeft. Laatst liet ik een glas vallen, complete paniek. Leren dat het ook anders kan. Het is een hele lange weg. S daagt mij hierin uit. Niet altijd leuk, maar altijd ja en amen zeggen is ook niet goed. Niet alleen thuis, ook in mijn werk loop ik er tegen aan. Niks doet alles wel, ook al is het mijn taak niet, of ben ik ergens anders mee bezig. Leren nee te zeggen, voor mijzelf opkomen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Jij bent super goed bezig @niksje komt er zeker wel. Maar lijkt me zo erg het mee te maken. Al helemaal wat je zegt van dat glas, wat erg voor je. Doet me pijn om te lezen. Ik was in het begin in mijn huidige relatie ook heel anders. Mijn man heeft mij met engelengeduld geleerd hoe het anders kan. En ben daar ook stukken rustiger in geworden. Ik zat ook in een fout huwelijk, foute man in zoverre dat hij heel graag vreemd ging. Maar toch bleef ik erbij. tot ik na 11 jaar mijn huidige man tegen kwam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 En mijn ex is al 4 x gescheiden met bij 3 van de 4 kinderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Goedemorgen DAGPACT:Claudius Quinn ikkanhet Artemis VIII Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 1 uur geleden zei niks: Dank je wel @Yvonne. Gisteren kwam ik op mijn werk, hadden ze slingers opgehangen. Cadeaubon gekregen, zo lief! wat heerlijk dat je je zo gewaardeerd weet he Niks. is je zo gegund! je bent digitaal al zo'n leuk mens♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 1 uur geleden zei bolletje: Verder krijg ik complimenten over dat ik er goed uit zie. Meer vrouwelijk. MAAR DAT WIL IK HELEMAAL NIET. Ik ben ma Flodder en dat wil ik graag zo houwen. er is hier maar één ma flodder Bol, en die was er net voor jou hier, dus je mag zus flodder zijn voor mij, of tante flodderwops Maar hoe je ook heet voor mij blijf je Bollewops hoor. Vrouwelijk is niet heel erg hoor, daar hebben er meer last van bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 49 minuten geleden zei ikkanhet: Ja op het moment zit die in de bajes. Tot september. Hij heeft haar mishandeld en nog praat ze het goed. liefde kan een gevangenis zijn of de foute (tijdelijke?) vulling van een gigagat in je hart je gunt zo iemand echte liefde maar daar moet ze wel klaar voor zijn ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 zo, bijgelezen wat een nadenkers alweer, nog vóór mijn eerste beschuitje........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Met aardbeien @lady jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 @niksheb ik jou nou al gefeliciteerd?? Bij deze alsnog! Zo gaaf voor je! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden