Spring naar bijdragen

Zaterdag 5 Juni 2021

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei ikkanhet:

Klopt @Quinnnet zolang tot ze het een keer niet meer kan na vertellen.

als je weet dat iemand mishandeld wordt kan je dan de politie inschakelen? melding maken? geweld mag niet volgens de wet 

bewerkt door Artemis
taalfout verbeterd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Liefde maakt blind @ikkanhet, het is geen liefde. Ook de hoop houden, dat het ooit eens anders zal worden. Gevangen in een relatie. Een ander kan heel makkelijk zeggen, ga bij hem weg. Zo werkt het helaas niet. Hoe het wel werkt? Ik weet het niet, angst vooral. Vaak maken ze je ook afhankelijk van hem. Ik ben nog steeds keihard aan het werk met mijzelf. Leren om een mening te hebben en te geven. Zonder dat het gevolgen heeft. Laatst liet ik een glas vallen, complete paniek. Leren dat het ook anders kan. Het is een hele lange weg. S daagt mij hierin uit. Niet altijd leuk, maar altijd ja en amen zeggen is ook niet goed. Niet alleen thuis, ook in mijn werk loop ik er tegen aan. Niks doet alles wel, ook al is het mijn taak niet, of ben ik ergens anders mee bezig. Leren nee te zeggen, voor mijzelf opkomen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij bent super goed bezig @niksje komt er zeker wel. Maar lijkt me zo erg het mee te maken. 
Al helemaal wat je zegt van dat glas, wat erg voor je. Doet me pijn om te lezen.

Ik was in het begin in mijn huidige relatie ook heel anders. Mijn man heeft mij met engelengeduld geleerd hoe het anders kan. En ben daar ook stukken rustiger in geworden. Ik zat ook in een fout huwelijk, foute man in zoverre dat hij heel graag vreemd ging. Maar toch bleef ik erbij. tot ik na 11 jaar mijn huidige man tegen kwam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

Verder krijg ik complimenten over dat ik er goed uit zie. Meer vrouwelijk. MAAR DAT WIL IK HELEMAAL NIET.:angry: Ik ben ma Flodder en dat wil ik graag zo houwen.

er is hier maar één ma flodder Bol, en die was er net voor jou hier, dus je mag zus flodder zijn voor mij, of tante flodderwops
Maar hoe je ook heet voor mij blijf je Bollewops hoor. Vrouwelijk is niet heel erg hoor, daar hebben er meer last van:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei ikkanhet:

Ja op het moment zit die in de bajes. Tot september. Hij heeft haar mishandeld en nog praat ze het goed.

liefde kan een gevangenis zijn
of de foute (tijdelijke?) vulling van een gigagat in je hart
je gunt zo iemand echte liefde
maar daar moet ze wel klaar voor zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...