ikkanhet Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Zojuist zei Reacher: Da’s toch voor een habbekrats @ikkanhet Ook al zo’n leuk woord: habbekrats. Ja tel uit als je een weekje wil gaan 6.615 euro whahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 1 minuut geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen @Reacher dat doe je goed. Ik weet niet wat ik goed doe maar evengoed bedankt @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Zojuist zei Reacher: Ik weet niet wat ik goed doe maar evengoed bedankt @ikkanhet Het blauwe blokje @Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Owww ja, blauwe blokjes kan ik goed Aan het werk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Zojuist zei Reacher: Owww ja, blauwe blokjes kan ik goed Aan het werk! Ik, aan het werk. Bedoelde ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Fijne werkdag @Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Wordt een lome moeie dag merk het aan mijn rechteroog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Goedemorgen. Ook moe hier. Einde week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Goeiemorgen @Lika, bijna weekend dan lekker rustig aan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Vraag ook maar een snipperdag aan bij de huisvrouwenbond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Morgen 2 vriendinnen jarig mag ik niet vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 1 minuut geleden zei Cleo66: Goedemorgen lieve frummers , hier weer een drukte van belang in de tuin . Hangt overal tuinvoer en de mezenkast gevuld. Vroeger had ik het blijkbaar altijd te druk voor vogels en dergelijke. Die waren er toen toch ook al haha . Goeiemorgen @Cleo66dat is heerlijk he die vogeltjes. Achter onze tuin geen huizen maar bomen dus geniet daar ook elke dag zo van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Goedemorgen! Dag 89 ennnnn eindelijk.... een douchebeurt niet gedronken lady jane en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 @nancyheel veel succes vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Zojuist zei VIII: Goedemorgen! Dag 89 ennnnn eindelijk.... een douchebeurt niet gedronken Goeiemorgen @VIIIdie douchebeurt had ik weer verprutst dus moet nog ff wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Maar nog maar 8 liter dus die haal ik morgen. VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Goedemorgen frummers, Een bakje om de dag te beginnen maar. Het is heiig, geen zonnetje, vind ik ook wel weer even prima @nancy, ik denk aan je, sterkte voor vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Goeiemorgen @Yvonneik neem een lekkere jus. Koffie al 3 op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Goedemorgen allemaal! zo gauw aan het werk. Maar eerst natuurlijk voor jou @nancy: zet ‘m op en sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Een voor Nancy, sterkte vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Goeiemorgen @Maja fijne werkdag. Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 DAGPACT: Reacher Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Goeiemorgen @Moeps had je niet gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Goedemorgen, Geeft niet hoor, ik kom ook zomaar even binnenvallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 DAGPACT:ReacherYvonne ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden