ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 En rust dat vloog voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Zojuist zei Bor: Rust? Waar?! Haha voetbal maar gaat al verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Zojuist zei Bor: Ja ik zie het. Heb het er nu ook voor, niet meer aan gedacht, thnx Graag gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 1-2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Ships Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 2-2 yesssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Ja een ek draadje wel handig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 14 uur geleden zei Reacher: Naar mijn bescheiden mening ziet iedereen er sexier uit met - veel- kleding @Cleo66 Vooral die blote voeten van Jan en alleman. Sokken, mensen! Sokken! Hear hear! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 1 minuut geleden zei Lieke7777: Ja een ek draadje wel handig? Lijkt mij maar hoeft niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Is er soms voetbal jongens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Zojuist zei Lika: Is er soms voetbal jongens? Goed geraden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Ik hoef niet te kijken, ik lees het hier wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Zojuist zei Jannigje: Ik hoef niet te kijken, ik lees het hier wel. Is afgelopen inmiddels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Fijne avond allemaal en voor straks slaap lekker Sterkte voor die het kunnen gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 2 minuten geleden zei Cleo66: Is het ek al begonnen nu dan ?? Dit was een oefen wedstrijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 1 uur geleden zei Etty: Wat bedoel je? Heb gegoogled maar zag alleen maar plaatjes van tenen deze heb ik, + 2 paar sokken met tenen dus. Maar ik vind het zo vreemd dat ze 5 vingers heten i.p.v. 5 tenen. Maar eenmaal aan zitten ze lekker, en zien er niét uit, zo lomp☺ Kohtje en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden