nancy Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Zojuist zei rapilos: Heerlijke ontspanning knak. Maar nu toch wel blij, dat ik het uiteindelijk niet gedaan heb, want zou er hoogst waarschijnlijk spijt van hebben gekregen Waarom dan precies? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Zojuist zei nancy: Waarom dan precies? Hoe bedoel je Nancy ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 (bewerkt) Je geeft aan dat je dan een heerlijke ontspanning had gehad. Waarom zou dat je dan naderhand gespeten hebben? Volgens mij drink jij gematigd, dat kan dan toch?? Hiermee bedoel ik dat ik dit eigenlijk als gewoon drinkgedrag zie....maar in jouw ogen niet?? niet dat ik jou wil aanzetten tot drinken, hoor... 1 juni 2021 bewerkt door nancy Tikfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Ik heb me als beloning sunbeach mocktail glazen besteld. Gisteren twee uur genoten van mijn moctail en vanmorgen geen kater... Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Eigenlijk cocktail glazen maar voor de mocktail dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Nou ja, Nancy, ik ben toch vaak geneigd om dan teveel te drinken. Bij die tuin borrel zou het dan inderdaad bij twee of hooguit drie gebleven zijn. Maar ik ken mezelf, de kans is groot dan ik daarna door naar de super ga, voor een fles, want maakt toch niet meer uit. Of ik doe dat dan morgen, en drink misschien niet eens die fles helemaal leeg en stop dan weer twee dagen, om vervolgens in het weekeinde weer een fles weg te tanken. Tenminste...dat is wel zo ongeveer mijn patroon. Paar dagen niets, dan weer veel teveel. In mijn drinktijd ongeveer twee hooguit drie flessen per week, maar nooit verdeeld, maar drink dat op in drie dagen. En altijd spijt achteraf.. En weer nieuwe voornemens..nu stop ik echt, nu ga ik echt voor gezond... Pfff...altijd dezelfde circel. Enfin, ben nog steeds droog dus nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Leuk idee, die mocktail @ikkanhet Ook leuke glazen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Nog twee die ik nog niet geprobeerd heb. Hopelijk zijn die ook lekker. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Rapilos, ik snap het, dank je wel voor je antwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 2 minuten geleden zei nancy: Rapilos, ik snap het, dank je wel voor je antwoord Graag gedaan nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 5 minuten geleden zei knakker: Bij het zien van deze foto werd mijn eerst als eerste niet als eerste getrokken door de flessen maar door het schaaltje drop. Ik boek vooruitgang. Weet je welke tonic lekker is? Die van Fever Tree met elderflower (vlierbloesem). Wel stevig aan de prijs, maar vergeleken met gin een schijntje. En je wordt er veel minder dronken van ook. Zal die tonic eens opzoeken. Van die op de foto wordt je ook niet dronken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 1 uur geleden zei rapilos: Maar nu toch wel blij, dat ik het uiteindelijk niet gedaan heb, want zou er hoogst waarschijnlijk spijt van hebben gekregen Hoogst waarschijnlijk klinkt wat weifelend Rapilos. Tot nu toe had je steeds heel veel spijt als je weer had gedronken. Ik weet zeker dat je heel hevig zou hebben gebaald als je nu overstag was gegaan. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Jij bent @rapilosonze rustige en bekwame tuinconnaisseur en jij wíl potjandosie niet meer drinken! Goed gedaan joh! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Dank je wel @Reacher Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Heb ook weer een lekker schema hoofd . Afwijzing voelt het gewoon . En voel mijzelf ook dom dat ik zo zeker van mijn zaak was vol van vertrouwen het klonk positief . Dat ik enkele collega s verteld had voelt ook dom . En dan krijg ik nog een vrij kort antwoord op een mail die ik naar behandelaar stuurde gisteren haal het duidelijke antwoord er niet uit en voelt alsof ik een zeurmail gestuurd heb. Ja zo werkt mijn hoofd nu .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Ach ja, dat stomme hoofd hè @Lieke7777 Weet er alles van Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Ik snap je niet helemaal, want je gebruikt geen leestekens, Lieke. Maar dat je je rottig voelt is duidelijk . Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Slaap ze allen. Ik ben totaal op nu. Jane lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Voelt niet echt rottig , @nancy maar mijn schema is behoorlijk geactiveerd . Leestekens doen we niet aan typ vaak snel op de telefoon . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Morgen ziet alles er al weer anders uit. En daar hoef je niks voor te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Het was ook een teleurstelling voor je vandaag@Lieke7777. Maar misschien is het wel goed dat je het aan sommige collega’s hebt laten weten. Dan geven ze je misschien een seintje als er ergens een vacature komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 5 minuten geleden zei bumperjim: Morgen ziet alles er al weer anders uit. En daar hoef je niks voor te doen .. en wat @bumperjimzegt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 13 minuten geleden zei nancy: Slaap ze allen. Ik ben totaal op nu. Jane Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 slaap lekker allemaal, ik ben vandaag 5 maanden nuchter. De dag begon mooi. Toen viel mijn telefoon kapot. De rest van de dag was daardoor raar. In elk geval heb ik niet gedronken. Al 151 dagen niet. VIII, bumperjim, elisa72 en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 en ik heb niets gelezen, maar wilde me toch even laten zien vandaag, dag allemaal Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden