Vocatus Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 11 minuten geleden zei nancy: @VocatusTrouwens, je hebt gelijk, ik heb je inderdaad alleen op de pubquizdraad gelezen... hahaha dan moet je gelezen hebben dat ik liever dan lief was. Alhoewel ik niet vaak meer op forum zit. @niks dus iedereen die na smaragd replied heeft, kreeg een pm? dat geloof ik ook weer niet., Maar goed,..niet mijn fout dus en doorgaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 1 minuut geleden zei Vocatus: @niks dus iedereen die na smaragd replied heeft, kreeg een pm? dat geloof ik ook weer niet., Maar goed,..niet mijn fout dus en doorgaan Yep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Ik vind ze allebei geweldig. En Tommi ook. En het paard en alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 41 minuten geleden zei nancy: Senna, ik werk gelukkig in deeltijd, maar ben zelfs dát nu zat. Mijn man werkt ook fulltime, nog één kind in huis ( kan geen woonruimte vinden, inmiddels 30 jaar ), en ééntje plus kleinkinderen hier verderop in de wijk. Maar ik ben zelf het werken gewoon moe. De eisen eromheen, het schrijven van verslagen, het vergaderen etcetera. Er komt geen einde aan. Dat kan ik best begrijpen. Aan de andere kant is thuis zitten ook weer heerlijk, maar mijn ervaring is dan weer, dat het mij niet te lang moet duren. Daarom neem ik regelmatig vakantie / verlof op. Kleinkinderen, leuk! Oma worden is voor mij ook geen ver van mijn bed show. Ik ben dan nog geen 40. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 (bewerkt) verkeerde draad , wel goede draad, maar het gaat nu echt teveel heen en weer 30 mei 2021 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 40 minuten geleden zei niks: Waarom.ben je dan meer gaan werken @Senna33? Financieel? Je hoeft niet te antwoorden hoor. Zeker mag je dat vragen niks. Wij hebben in ons leven nog wat doelen die wij willen halen. Ik kan wel stoppen of minderen, maar dan komen we er ook niet echt. Bovendien is het dan de broekriem aan. Daarbij komt ook nog eens dat we nog flink willen blijven sparen. Vroeger is niet meer, dwz man aan het werk en de vrouw thuis het huishouden. Financieel hebben we niks te klagen, maar daar moeten we wel keihard voor werken. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 7 uur geleden zei knakker: Oei, maar ik had mijn bezoeker niet beschreven, alleen mijn eigen gedrag. 7 uur later, ik begreep ook dat je het over je eigen gedrag had probeert bij te lezen knakker citeerde je in een discussie: Zondag 30 Mei 7 uur geleden laat maar, te veel verwarring hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 En ik heb supersnelle hersens, maar dit trek ik ook niet meer @knakker zaterdag zondag zaterdag zondag ik heb wel verse pasta gegeten , net op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 goed plan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 (bewerkt) . 30 mei 2021 bewerkt door Artemis gaat wel erg snel nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 is smaragd weer gebanned? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erizo Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 1 minuut geleden zei Vocatus: is smaragd weer gebanned? Ik hoop het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Zojuist zei knakker: Nou, kijkesan @Artemisook eens een keer iets positiefs over de moderators Maar b**** voor vrouwelijke hond. Bij ons heet dat een teef. Wat overigens ook weer een scheldwoord is. Sorry moderators. Geen idee @Vocatus, het zou mij echter niet verbazen. heb het al weer weggehaald, je hebt het gelezen, mooi zo, ik raak nu in de war Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 2 minuten geleden zei knakker: Geen idee @Vocatus, het zou mij echter niet verbazen. ik heb smaragd op whatsapp en hij is vreselijk lieve kerel. Geen idee waarom hij als idioot gedraagd op forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 1 minuut geleden zei Bor: Je wenst nogal vaak. Nog 1 dan heb je er al 3 gehad binnen 24 uur. beter app je me terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 1 minuut geleden zei knakker: Die kant heeft hij hier ook vaak laten zien. Er is echter iets wat hem hier extreem naar het negatieve triggert. Doodzonde. wellicht kan jij helpen? klagen kunnen we alemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 1 minuut geleden zei Bor: Ja zag het maar ik ben net thuis joh. Moet ff bijtrekken eerst, wake gehad @Vocatus. Dat is me niet niks. ahh snap ik schat. Hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Ik snap het @Senna33 maar 42 uur is wel heel erg veel, plus ook nog een thuiswonend kind en het huishouden. Je hebt er ook niets aan als je het straks niet vol kunt houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 1 minuut geleden zei knakker: klaag ik dan? nee ik had het over mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erizo Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 5 minuten geleden zei Bor: Je wenst nogal vaak. Nog 1 dan heb je er al 3 wensen gehad binnen 24 uur. Is er al wat uitgekomen? App jij maar met je vriendjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Zojuist zei Erizo: App jij maar met je vriendjes erizo ben aub niet zo negatief naar Bor. Waar ben je mee bezig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erizo Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 1 minuut geleden zei Vocatus: erizo ben aub niet zo negatief naar Bor. Waar ben je mee bezig? Ze verdient het en @Smaragdook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Zojuist zei Erizo: Ze verdient het en @Smaragdook ik denk dat we alllemaal hier zijn om elkaar te helpen. enige wat jij doet laatste maanden is richten op negativteit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erizo Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 2 minuten geleden zei Vocatus: ik denk dat we alllemaal hier zijn om elkaar te helpen. enige wat jij doet laatste maanden is richten op negativteit Laatste maanden? Ik ben al maanden lang niet meer actief op dit forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erizo Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Ik was niet meer actief op dit forum, maar wel meelezer. Sinds Smaragd en Bor niet meer op het forum was, was alles veel gezelliger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden