Yvonne Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Reacher Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Zojuist zei niks: Misschien een tussenjaar @bumperjim? Ja misschien. Ze wou eerst sociologie gaan studeren in Canada. Nou als je ziet met hoeveel discipline ze hier werkt (not) dan kan je t wel vergeten dat daar iets zinnigs gebeurt in een studentenhuis, en als je dan socioloog bent dan wat. Maar ja nou spreek ik weer als een bèta natuurlijk. Maar als ik het zo hard tegen haar zeg dan zakt haar zelfvertrouwen van 0 tot -200 en dat schiet ook weer niet op. Enfin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 2 minuten geleden zei Musashi: Goeie morgen, ik zit goed waar ik ben! alleen dat weer ja wat een contrast met vorig jaar seg! Ik heb aan de collega’s gevraagd om de zon/ warmte mee te brengen dus komt wel goed binnenkort! @bumperjim dat lijkt me nu echt zo lastig...je weet ook niet goed hoe je dan wel/ niet goed kan helpen volgens mij...lastig om te zien gebeuren dan en het vooral te moeten loslaten want het is hun leven natuurlijk maar je wil toch zo graag dat ze het goed hebben... Weet je ik heb haar onder de invloed van Oom Bier al 16 jaar lang losgelaten, ik heb nu de neiging om me er eindelijk mee te bemoeien maar ik heb weinig recht van spreken nu ineens, zo voelt dat. Het is te laat voor micromanagement. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Ja nou, een studie is ook geen garantie voor geluk toch? Ik hoor jou zo vaak klagen over je baan dat ik je soms gun om iets leuks te gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 @bumperjim: en Vlinder iets schrijven? Iets in de trant van: laat het een bewuste keuze zijn wat je vervolgstap ook is en dat je sowieso achter haar staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 5 minuten geleden zei Yana: Maak je er maar niet te druk over @bumperjim, het gaat zoals het gaat en je hebt niet overal invloed op. Ik wou ook nooit leren en kijk hoe leuk ik terecht ben gekomen Ik stuur haar wel naar jou toe dan voor een zomerbaantje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 1 minuut geleden zei Yana: Ja nou, een studie is ook geen garantie voor geluk toch? Ik hoor jou zo vaak klagen over je baan dat ik je soms gun om iets leuks te gaan doen. Dat ligt meer aan mezelf dat ik zo'n ding maak van die baan. Als ik vuilnisman was maakte ik daar ook een stressding van want dan moet het weer beter dan perfekt. Enfin Adem in adem uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Lastig Jimmy, maar ja ze zal toch zelf een keuze moeten maken. Maar ze doet nu eindexamen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Zojuist zei Reacher: @bumperjim: en Vlinder iets schrijven? Iets in de trant van: laat het een bewuste keuze zijn wat je vervolgstap ook is en dat je sowieso achter haar staat. Dan heb je de eerste verbinding met haar weer gelegd. Minder als ouder, maar meer als @bumperjim. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 3 minuten geleden zei Reacher: @bumperjim: en Vlinder iets schrijven? Iets in de trant van: laat het een bewuste keuze zijn wat je vervolgstap ook is en dat je sowieso achter haar staat. Ja schrijven misschien idd thanks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Ja, dat je sowieso achter haar staat, dat lijkt me belangrijk. Nu zeg je dat er iets mis gaat omdat ze twijfelt, maar twijfelen mag toch? Musashi en bumperjim reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Zojuist zei niks: Lastig Jimmy, maar ja ze zal toch zelf een keuze moeten maken. Maar ze doet nu eindexamen? Nee volgend jaar maar ik maak me graag nu vast zorgen, dan heb ik die alvast klaarliggen voor als ik ze nodig heb volgend jaar Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Het beste is denk ik ook om niet teveel te laten blijken dat je haar weinig gemotiveerd vindt. Kinderen sluiten zich af als ze een negatief waarde oordeel horen. Vooral als het pubers zijn. Spreekt de ervaringsdeskundige bumperjim en Yana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Bedankt voor het meedenken allemaal ik ga ff met de hond een rondje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Oh men! Volgend jaar pas, nou dan ben je idd. wel een zeur hoor. Reacher, lady jane, bumperjim en 2 anderen reageerden hierop 1 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 We zijn nog niet op pagina 20 @bumperjim niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Ik ga aan het werk. Alles wat ik hier op het forum hang onder werktijd, moet ik van mezelf inhalen in eigen tijd. Dus voordat het middernacht is.. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Ik ga mij douchen. Have a nice day! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Komt wel goed met die dochter van jou Jim. Ik heb al een kleine week bijna niet gelezen hier... dit weekend maar een beetje inhalen. Voor nu: maak er een mooie dag van, de zon is hier van de weeromstuit gaan schijnen, fijn. Ik ga aan de slag... bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pedro Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Goedemorgen. ReacherYvonne Pedro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Goeiemorgen allemaal, Heb zoveel in mijn planning vandaag dat ik bang ben dat er niets van komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 En zit met de brieven voor de vaccinatie in mijn handen en van bel, bel niet..... doe het, doe het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 1 minuut geleden zei adri02: Jij bent jong, gezond en sterk toch? Dan kan je wel een paar weken op de IC hebben. Ik zeg: niet inenten, want die hoofdpijn die je na zo'n spuitje krijgt, da's pas erg! Vergeet niet de zere arm, soms wel 2 dagen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 3 minuten geleden zei adri02: Jij bent jong, gezond en sterk toch? Dan kan je wel een paar weken op de IC hebben. Ik zeg: niet inenten, want die hoofdpijn die je na zo'n spuitje krijgt, da's pas erg! Hou je me voor het lapje? jong ? Gezond? Sterk? Ahum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 En heb veel allergieën 3 soorten medicijnen voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden