Lonster Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Dat had ik een van kanker herstellende collega aangeraden, die haar prik ging halen. Van tevoren kippensoep maken. Maar zij heeft nergens last van. En nu heb ik zin in zelfgemaakte kippensoep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Kippensoep, dat snap ik, kreeg ik vroeger van m'n moeder als ik ziek was. Maar hoe moet jij daar nu aan komen???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 O daar breng je me op een idee. Misschien kan ik het wel bij een restaurant bestellen en thuis laten bezorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Yes! Hier bestaat zoiets niet maar als jij in een Nederlandse stad woont.... moet kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 #bezorgmenumijnkippensoep.nl daar moet je zijn Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Nu ik je toch aan de lijn heb @Lonster, wat doe jij met die zeewier die je gekocht hebt? Hier ligt een werkeloze zak wakamé in de kast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Zojuist zei ikkanhet: #bezorgmenumijnkippensoep.nl daar moet je zijn Haha, bestaat dat echt??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Nee, vast niet. Wel een gat in de markt in coronapriktijden @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Kippensoep schijnt een soort wondermiddel te zijn. Joodse penicilline wordt het wel genoemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 7 minuten geleden zei ikkanhet: #bezorgmenumijnkippensoep.nl daar moet je zijn O, sorry, ik zet daar wel een lachedinges bij je bericht, ik dacht dat je een grapje maakte, maar doordat Yana het zich afvraagt, twijfel ik nu ook. Was het nou een grap of bestaat het echt? Ik kan het in elk geval niet vinden als ik er op google.. (dus ja, ik ben het wel gaan opzoeken.. ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 21 minuten geleden zei Lonster: Spookrijden omdat jij dat een logische weg naar de pomp vindt. Dat is dan niet op de snelweg neem ik aan. Nee, dat is op de "ikke-ikke-ikke-en-God-voor-de-rest" parkeerplaatsen bij de Franse supermarkten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 En ik heb zojuist gegoogeld dat er een stofje in kippensoep zit (carnosine) dat je immuunsysteem helpt. Het is ook aanwezig in een blik kippensoep @Lonster Lonster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Zit 'm dat dan in de kip of kan het ook met kipvervangers, vegetarisch dus? Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Carn is toch vlees? Zal de kip wel zijn, geen vervanger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Zojuist zei Cleo66: Er word hier door "sommigen " inderdaad vaak stellig dingen beweerd , heb ik ook gemerkt op de pub quiz draad . Of het werkelijk ook zo is , blijft dan een mysterie Je mag achteraf best googlen of het klopt wat we daar allemaal beweren nancy en Artemis reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Roerbak Mie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 15 minuten geleden zei Reacher: Roerbak Mie. Natuurlijk, ik had niets anders verwacht Hier pasta met VEGETARISCHE bolognese saus en zelfgemaakte groentesap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Ben ik weer. Super mooie dag gehad, vanmorgen in de tuin, grondwerk verricht: grasplaggen verwijderd, bemeste tuinaarde opgebracht. Lekker zwaar werk. kan je echt niet bij nadenken. ongeveer 10% gedaan van wat ik wilde doen. De oude rug daarna middagdutje, met poes in gelukzalige poezedut naast me, daarna op de fiets naar zee. heb geen seconde aan wijn gedacht. Nu wel, nu ik het opschrijf. Mooi niets in huis, geen probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Een hele goede middag/avond allemaal Weer een dagje tuin erop zitten Dahlia's gepoot (overgehouden van verleden jaar) Aardbeien onkruid vrij gemaakt en er hooi omheen gedrapeerd Ze staan volop in bloei nu. Straks ; Bloemkool, gekookte piepertjes, spinazie-kaas rondo (vega) , plus zelfgemaakte rabarber uit de tuin nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Gebakken krieltjes, biefstuk en gemixte groenten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Je dag goed besteed @Artemis Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Ook lekker Nancy ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 en goedenavond, allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 ja echt fijn @rapilos volgens mij las ik je afgelopen weken over je tuin en ben ik vandaag maar eindelijk op kop de tuin ingegaan. Voor het eerst dit jaar , dankzij inspirerende post van jou oh ja, ik heb ook nog een tuin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 1 minuut geleden zei Artemis: ja echt fijn @rapilos volgens mij las ik je afgelopen weken over je tuin en ben ik vandaag maar eindelijk op kop de tuin ingegaan. Voor het eerst dit jaar , dankzij inspirerende post van jou oh ja, ik heb ook nog een tuin Ha, ha, wat leuk om te horen @Artemis Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden