Lieke7777 Geplaatst 9 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2021 Kleine toevoeging @Renaldo61 ik probeer je niets af te nemen juist probeer ik je te helpen mee te denken juist dingen toe te voegen om de dingen anders aan te pakken in je leven. Het werkt als je er aan werkt je bent zelf verantwoordelijk voor het pad wat je bewandeld je kan met oogkleppen op rechtdoor blijven gaan maar soms kan links of rechts af je mooie dingen geven die je van te voren niet kan bedenken . Alleen is openheid van geest ( sorry AA gedachten) open staan voor andere dingen in je leven het mooiste wat je kan overkomen. Soms ook niet laten we eerlijk en helder blijven . Maar juist dan de kunst om door te blijven gaan . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2021 59 minuten geleden zei Renaldo61: Ik praat met haar over mijn drankprobleem en jonge vrouwen. En dan snap je nog steeds niet dat dit zo, telkens herhaald en zonder enige context, creepy overkomt? Ik doe mee met @Lieke7777 en geef het ook op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 9 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2021 Op 8-5-2021 om 12:57 zei lady jane: @Vocatus ik heb net de draad van jowan eens doorgelezen weer dat geeft me zoveel, om te zien hoe ons forum kan werken hoe het het beste kan losmaken bij ons, die ook best naar kunnen denken en schrijven, hoe goed bedoeld ook. ik zou je willen uitnodigen zijn draad ook te lezen. alle bijdragen op de dagdraden gaat wat ver, maar daar was hij nog meer te vinden dan op zijn eigen draadje. misschien heb je er iets aan, en hopelijk word je dan wat milder naar hier hey @lady jane ik kwam na 35 uur ff kijken of mn account al verwijderd was,..blijkbaar niet. Nee sorry, zelfs nuchter (6 dagen yippee) sta ik achter mn berichten. Wie kan oordelen over mn ma? maar genoeg. Ik verwacht dat dit forum op vbb werkt dus dan zondag 0.00 verwijderd. kleine kans dat je dit nog leest. Jane,..ik sta achter mn woorden. Maar positieve noot. Ik app met smaragd, Bor en nog belangrijker mn maatje myla. Komt goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2021 (bewerkt) @Vocatus. Er is een belangrijk verschil tussen beoordeeld worden en je beoordeeld voelen, aangevallen worden en je aangevallen voelen. Typisch van die dingen waarbij het helpt je de zuiverheid van iemand als jowan eigen te maken. 9 mei 2021 bewerkt door Bob Maja en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 niks verwijderd hoor, account nog steeds te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 Zie ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden