nancy Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 Werk ze, Smaragd! Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 hey smaragd verbaast me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2021 Dat is balen @Vocatus maar die dagen heb je toch maar gedaan. Vandaag weer oppakken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 25 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2021 11 uur geleden zei Vocatus: hey smaragd verbaast me. Wat bedoel je? Hoop dat je je kan herpakken vandaag btw. Hoop iets van je te lezen vandaag. Zo heeft jouw vader ook niets aan jou lijkt mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2021 @Jannigje, dank je wel voor je toelichtende antwoord. Ik feliciteer je gewoon met het bereiken van je pensioen. En ik wens je veel plezier en zelfverzeker(der)heid voor nu en later. Wat werkzaam leven betreft versla je me met grote voorsprong. Voor mezelf heb ik het begrip 'arbeidsmoraal' aan kunnen passen aan m'n eigen beperkende omstandigheden. Maar o, o, o.. wat heb ik me ook schuldig en nutteloos gevoeld toen ik uit het 'normale' arbeidsproces verdween. Geniet van je eigen tijd indelen. Daar heb je recht op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden