Tatum Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Lieke7777 en Lonster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Ik doe mee: Tatum Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 9 minuten geleden zei Tatum: Ik doe mee: Tatum Lieke Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Ha ha @Tatum. Was zo shaggie. Nu niet meer 24 minuten geleden zei Lieke7777: 36 minuten geleden zei Tatum: Ik doe mee: Tatum Lieke Maja Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 @Maja, altijd hier komen melden. Ik weet nog wel een paar moppen. Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 (bewerkt) 2 uur geleden zei Lieke7777: Ik begreep dat deze als welkom voor mij was ????? kan ik niet achterblijven, dus ik doe mee (hhhhmmmm citeren met geen citaat?????) 19 maart 2021 bewerkt door Unicorn Lieke7777, Tatum en Musashi reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Ik doe mee: Tatum Lieke Maja Unicorn Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 @Unicorn, je kunt ook een stuk tekst kopiëren en plakken Je bent zeker welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 1 minuut geleden zei Tatum: @Unicorn, je kunt ook een stuk tekst kopiëren en plakken Je bent zeker welkom. ja, ik drukte op citeren, maar hij pakte het niet. dank je voor je welkom en het opnemen in de lijst der lijsten april Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 4 minuten geleden zei Tatum: Ik doe mee: Tatum Lieke Maja Unicorn , ah , ik kan het Tatum en Lieke7777 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Succes, april stoppers! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roos33 Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 Ik doe mee: Tatum Lieke Maja Unicorn Roos33 Artemis, Tatum en Lieke7777 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 (bewerkt) 29 minuten geleden zei Roos33: Ik doe mee: Tatum Lieke Maja Unicorn Roos33 Adrian Ik doe ook weer mee. 21 maart 2021 bewerkt door Adrian Artemis, Tatum en Lieke7777 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 27 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2021 Joepie. Bijna april. Mooie kudde hier. Ik denk in paarden. Kudde is super ok. 1 april ben ik 3 maanden av. heb er zin in Tatum, Lieke7777 en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 28 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2021 Ik doe mee: Tatum Lieke Maja Artemis (was eerst Unicorn) Roos33 Adrian Isabeau Ik heb nog net voor 1 april mijn schermnaam veranderd, was even zoeken want wat ik wilde was er al, ik vind het nog wel zoeken op dit forum, voel me nog niet thuis.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 28 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2021 Uit respect voor m’n gisteren overleden hond, schrijf ik me vandaag in. Hij heeft me geholpen in mijn eerste stappen om m’n verslaving te overwinnen. Hij is dood nu maar ik ben het hem en mezelf verplicht om voort te doen, voor altijd! Ik doe mee: Tatum Lieke Maja Artemis (was eerst Unicorn) Roos33 Adrian Isabeau Musashi Lieke7777 en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 28 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2021 Goed plan @Musashi Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 31 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2021 Ik sluit me ook aan bij april. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2021 Ook @Johan54doet weer mee. Nog iemand? Ik doe mee: Tatum Lieke Maja Artemis (was eerst Unicorn) Roos33 Adrian Isabeau Musashi Johan 54 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 Geen grap ik sluit me aan!Ik doe mee: Tatum Lieke Maja Artemis (was eerst Unicorn) Roos33 Adrian Isabeau Musashi Johan 54 VIII Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 Welkom in april Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 Daar zijn we dan. Ik ben vanmorgen begonnen met Eric Clapton op te zetten, hij is jarig en een groot voorbeeld voor sober leven. Badge, where is my badge..... 3 maanden sober... Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 Ik trek me voor nu terug op dit draadje. Hoera, 4 dagen weekend. Lang leve Pasen! Ik ga niet drinken, want dan kan ik niet genieten van mijn vrije tijd. Lieke7777, Artemis en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Ik wil graag mijn respect uitspreken voor iedereen die het niet-drinken serieus neemt. Iedereen die oprecht aan het herstel van zijn gezondheid en zijn leven bezig is. Vechtend voor een toekomst voor jezelf, je partner, je kinderen. VIII, Artemis, Lieke7777 en 2 anderen reageerden hierop 1 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Dank je wel @Tatum fijn paasweekend voor jou Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden