lady jane Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 25 minuten geleden zei Lonster: DAGPACT:ReacherSmaragdikkanhetzbbYvonneQuinn Jopie Lonster Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 13 minuten geleden zei Zbb: Bedankt ! ik ga er vandaag wat van maken,weet nog niet wat. maar het gaat hoe dan ook een een mooie dag worden 6 minuten geleden zei Kohtje: Eerst handen weer los en warm masseren en dan verder knokken met de achterbank. Waar ben ik aan begonnen?? Maar het wordt vast weer een goede dag. Qua bericht lijkt het wel of we in hetzelfde schuitje zitten. Jouw schuitje dan maar, want ik heb geen schuitje. Maar voor alle duidelijkheid voordat er verwarring ontstaat: ik zit niet bij Zbb in het schuitje, Zbb zit in z'n schuitje en ik in m'n garage. Zbb en ikkanhet reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Hahaha, maar dat autootje van jou schommelt wel als een schuitje Koh. Pittig hoor, dat bekleden van het bankje, petje af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Goedemorgen ' KMW KMW adem in en uit .... Stoom komt mijn oren uit .. niet echt stoom maar ja ben gewoon ergens teleurgesteld over .. ben soms zo klaar met mijn werk . Wat kan je werkplezier als je die nog enigszins hebt ' nog eigenlijk verder vergald worden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Geloof dat ik normaal in staat was hier maar eens flink op te drinken .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 (bewerkt) moet na elk dingetje wat ik doe rusten, ben net een oud wijf. He bah @Lieke7777niet zo fijn. 18 maart 2021 bewerkt door ikkanhet Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Doe maar niet hoor Lieke dat heb ik al tijden ikkanhet weet niet hoe oud je ben.,maar ik ben ook nog niet zo heel oud (43) Ik hoor iedereen er over Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 15 minuten geleden zei Lieke7777: Geloof dat ik normaal in staat was hier maar eens flink op te drinken .. Gelukkig heb je je een 'nieuw normaal' aangemeten en drink je dus niet. Sterkte en idd heel veel kalmte toegewenst. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 3 minuten geleden zei Zbb: Doe maar niet hoor Lieke dat heb ik al tijden ikkanhet weet niet hoe oud je ben.,maar ik ben ook nog niet zo heel oud (43) Ik hoor iedereen er over Ben wel stukken ouder @Zbbwordt in september 57. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Een hele goede morgen allemaal, Vroege Ommetje al achter de rug Nu koffie met een verrukkelijk koekje van de echte bakker @Lieke7777 Hang on there he ! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 2 minuten geleden zei ikkanhet: Ben wel stukken ouder @Zbbwordt in september 57. Mwa,leeftijd is maar een getal joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 @Zbb Ook harstikke goed bezig ! Vandaag gat je ook lukken hoor Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Ik heb door alles 2 x de kapper moeten verzetten maar vanmiddag gaat mijn corona kapsel voor de bijl. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 22 minuten geleden zei Yvonne: Hahaha, maar dat autootje van jou schommelt wel als een schuitje Koh. Pittig hoor, dat bekleden van het bankje, petje af. Ik ben nog niet aan bekleden toe. Die ouwe troep moet er eerst af.. zoveel haakjes die ik los moet peuteren. En peuteren is nou net wat me zo lastig af gaat. Maar we peuteren door. Bekleden is: nieuwe rug- en zittingmatjes met talloze rubbers vasthaken, dan schuimrubber op maat maken en vastlijmen en tot slot kant en klare hoezen over zitting en rugleuning trekken en met krammen vastzetten. Komt (gelukkig) geen naaimachine aan te pas want daar kan ik niet mee overweg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 2 minuten geleden zei ikkanhet: Ik heb door alles 2 x de kapper moeten verzetten maar vanmiddag gaat mijn corona kapsel voor de bijl. Voor de bijl nog wel... ja, dan ben je er wel aan toe, zie ik zo voor me. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 (bewerkt) 57 minuten geleden zei lady jane: Adrian Ik probeer me weer op het Dagpact te zetten, maar lukt niet zoals normaal. Hoe kan dat? 18 maart 2021 bewerkt door Adrian Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 DAGPACT:ReacherSmaragdikkanhetzbbYvonneQuinn Jopie Lonster Statice Adrian Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei lady jane: Bedankt @ikkanhet. 18 maart 2021 bewerkt door Adrian Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 4 minuten geleden zei Adrian: Bedankt @ikkanhet. Graag gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Inderdaad het nieuwe normaal is niet drinken dat doe ik dus niet. Het feit is dat je moet dealen en vooral aanvaarden . Het feit is dat mijn werkgever iets beslist ik wil het weekend mijn avond diensten ruilen met collega naar dag . Hier voelen we ons naast alle werkissues prettig bij en dat wordt geweigerd nu. Weet wel ongeveer de reden en die ligt niet bij mij . Maar het over mij beslissen , triggert mij zo erg en dat veroorzaakt een rot gevoel. Verontwaardiging ' dominantie ' overheersende ' ik moet mij schikken naar iets . Dat veroorzaakt boosheid mijn boze kind wordt enorm geactiveerd . Omdat ik dit patroon niet wil omdat ik daar altijd vroeger mee gedeald heb en het mij heb laten overkomen gebeurtenissen. Is in patroon waar ik inschiet en zelf vind ik dat nu in het patroon gerechtvaardigd . Jammer dat ik gisteren gesprek had bij Brijder was een mooie geweest uit te spreken. In de AA gedachten dan maar KMW en vanmiddag heb ik wel afspraak met mijn sponsor. Het vervelende is aan aanvaarden is dat dit een aantal keren lukt tot ik er nog verder in schiet . En dan op compleet andere dingen kan ontploffen. Zal er nog een zak chips zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 21 minuten geleden zei Statice: Hi! Ik moet vandaag boodschappen doen. Mijn winkelwagen zó sturen dat ie niet door het drankenpad gaat . Tis zo jammer hè dat het altijd tegen over de frisdranken staat hè . Ik zei in het begin dan altijd in mijzelf niet naar links kijken . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Jullie hadden Jane er per abuis afgeknikkerd.... DAGPACT:ReacherSmaragdikkanhetzbbYvonneQuinn Jopie Lonster Jane Statice Adrian... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 (bewerkt) Ja hoor als het nodig is mag ik mijn behandelaar bellen of een app sturen . Heb dat in het afgelopen jaar meerdere keren ook wel gedaan maar dat was meer op momenten dat ik andere gedachten ging krijgen bv tellen dagen antabuse of denken zal ik het wel nemen . Of 2 keer dat ik echt wilde gaan kopen ( alcohol) Dan zijn de mogelijkheden nu gaat het om patroon gedachten die ik opschrijf om het later te bespreken is ook huiswerk opdracht maar dat is meer voor de schema therapeut. Heb op moment even 2 behandelaars 1 zie ik elke week de andere mijn verslavings behandelaar om de 2 weken . Luxe paard he.. Daar behandelen we de effecten van patronen op coping gedrag . Ook beetje geïntegreerd in schema aangezien ze mijn patronen wel herkend en ziet . 18 maart 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 1 minuut geleden zei Bor: Ik mis een bierflesje uit het kistje bier wat hier staat. En it wasn't me. Gezocht maar ik kan nergens een vol of leeg flesje vinden. Nu hoop ik in vredesnaam niet dat m'n andere helft.. Want dan weet ik het hier al helemaal niet meer! Kan je dit rechtsreeks op de man afvragen zonder het oordeel er gelijk aan te geven ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden