Spring naar bijdragen

Donderdag 18 maart


Musashi

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden zei Zbb:

Bedankt !

ik ga er vandaag wat van maken,weet nog niet wat. 
 

maar het gaat hoe dan ook een een mooie dag worden :)

 

6 minuten geleden zei Kohtje:

Eerst handen weer los en warm masseren en dan verder knokken met de achterbank.

Waar ben ik aan begonnen?? :face-icon-small-shocked:

Maar het wordt vast weer een goede dag. 

 

Qua bericht lijkt het wel of we in hetzelfde schuitje zitten.  :) 

Jouw schuitje dan maar, want ik heb geen schuitje.

Maar voor alle duidelijkheid voordat er verwarring ontstaat:  ik zit niet bij  Zbb in het schuitje, Zbb zit in z'n schuitje en ik

in m'n garage.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen  '  

KMW  KMW  adem in en uit ....

Stoom komt mijn  oren uit .. niet  echt stoom maar ja ben  gewoon  ergens teleurgesteld  over  .. ben soms zo klaar met mijn  werk  . 

Wat kan je werkplezier  als je die nog enigszins  hebt ' nog  eigenlijk  verder vergald worden..

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Yvonne:

Hahaha, maar dat autootje van jou schommelt wel als een schuitje Koh. 
Pittig hoor, dat bekleden van het bankje, petje af. 
 

Ik ben nog niet aan bekleden toe.  Die ouwe troep moet er eerst af.. zoveel haakjes die ik los moet peuteren.

En peuteren is nou net wat me zo lastig af gaat.  Maar we peuteren door.

Bekleden is: nieuwe rug- en zittingmatjes met talloze rubbers vasthaken, dan schuimrubber op maat maken en vastlijmen en tot slot

kant en klare hoezen over zitting en rugleuning trekken en met krammen vastzetten. Komt (gelukkig) geen naaimachine

aan te pas want daar kan ik niet mee overweg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad    het nieuwe  normaal  is niet  drinken dat doe ik dus niet.

Het feit  is dat je moet dealen en vooral  aanvaarden  .

Het  feit  is dat  mijn werkgever  iets beslist  ik wil het weekend  mijn  avond  diensten ruilen  met collega  naar  dag .   Hier voelen  we ons  naast alle werkissues prettig  bij  en dat  wordt geweigerd nu.

Weet wel ongeveer de reden en die ligt  niet bij mij .

Maar het over mij beslissen  , triggert mij zo erg  en dat veroorzaakt  een rot gevoel.

Verontwaardiging  ' dominantie  ' overheersende  '  ik moet  mij schikken  naar iets .     

Dat veroorzaakt boosheid  mijn boze kind wordt enorm  geactiveerd  . Omdat ik dit patroon niet  wil omdat ik daar  altijd  vroeger mee gedeald heb en het mij heb laten  overkomen gebeurtenissen.

Is in patroon  waar ik inschiet  en zelf vind ik dat  nu  in het patroon  gerechtvaardigd . 

Jammer dat ik gisteren  gesprek  had bij Brijder  was een mooie  geweest uit  te spreken. 

In de AA gedachten     dan maar KMW en vanmiddag  heb  ik wel afspraak met mijn sponsor.  

Het  vervelende  is aan aanvaarden is dat dit een aantal keren lukt   tot ik er nog  verder in schiet .  En dan op compleet  andere dingen kan ontploffen. 

Zal er nog een zak chips zijn -_-

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Statice:

Hi!:D

Ik moet vandaag boodschappen doen. Mijn winkelwagen zó sturen dat ie niet door het drankenpad gaat .

Tis zo jammer hè  dat het altijd  tegen over de frisdranken  staat hè    .   Ik zei in het  begin  dan altijd  in mijzelf    niet  naar links kijken .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor als het nodig  is mag ik mijn behandelaar bellen of een app sturen .

Heb dat in het afgelopen  jaar meerdere keren  ook wel gedaan  maar dat was meer op momenten  dat ik andere gedachten  ging krijgen   bv tellen  dagen antabuse  of denken zal ik het wel nemen  .

Of 2 keer dat ik echt  wilde gaan kopen ( alcohol) 

Dan zijn de mogelijkheden  nu gaat het  om patroon  gedachten die ik opschrijf om het later te bespreken  is ook huiswerk  opdracht maar dat is meer voor de schema  therapeut. 

Heb op moment  even 2 behandelaars  1 zie ik elke week de andere mijn  verslavings  behandelaar   om de 2 weken .  Luxe paard he..

Daar  behandelen  we de effecten van patronen  op coping  gedrag .  

Ook beetje  geïntegreerd  in schema  aangezien ze mijn patronen wel herkend en ziet . 

 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Bor:

Ik mis een bierflesje uit het kistje bier wat hier staat. En it wasn't me. Gezocht maar ik kan nergens een vol of leeg flesje vinden. Nu hoop ik in vredesnaam niet dat m'n andere helft.. Want dan weet ik het hier al helemaal niet meer! 

 Kan je dit  rechtsreeks  op de man afvragen  zonder  het oordeel  er gelijk aan te geven ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...