Musashi Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Wauw! Ik ben daar wel curieus naar...ik kan me wel voorstellen dat je geen pijn voelde maar vraag me wel altijd af hoe dat dan zit met brandwonden? Had je die er dan wel/ niet aan overgehouden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Zit in de trein naar t strand. Vanavond pb ik je. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 20 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 6 uur geleden zei lady jane: Zit in de trein naar t strand. Vanavond pb ik je. Ik ben ook wel benieuwd, spreekt mij wel aan. Ik was gefascineerd door Emile Ratelband met over kooltjes lopen. Heb dat nooit gedaan maar ben overtuigd dat het mogelijk is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 20 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 8 uur geleden zei lady jane: een heilig getal in vele tradities Ooit in America een Boedhistische vuurloop meegedaan 108 x in een nacht. Magisch! Dansend, achterstevoren, hinkelend ik zal nooit meer iets zo speels meemaken, volle maan ook nog! Mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 20 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 108 kralen aan een mala Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 21 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 21 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 In the pocket En heel hard gegroeid vandaag. Dit vanaf mobiel. Later op de dag meer Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 Super! Ik heb vandaag ook de heiligheid van 108 behaald! En idem veel groei...I feel you! Keep up the good vibe!! Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 Wow, 110 dagen, goed gedaan. En het wordt elke dag eentje meer ook, nog beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 21 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 (bewerkt) . 21 april 2021 bewerkt door Artemis weggehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 21 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 (bewerkt) . 3 juli 2021 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 Wil je schrijven waarom je boos bent? Delen is Helen! :-) Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 @Artemis ik had het al gelezen, een grote bundel boos inderdaad. Dat is echt niet verkeerd. Van je af schrijven kan je helpen en dan hoef je het niet eens te laten staan. Maar haal het vooral niet weg voor een ander Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 21 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 (bewerkt) Dank je @Quinndat je het gelezen had en dank @Musashi @Quinn @lady jane dag 110, ik ga door voor de volgende ronde 3 juli 2021 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 21 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 (bewerkt) Dus ik laat mijn licht aan. Ik wil de boeddha manier leren, glimlachen, de fool on de hill, licht blijven generen, de chaos mag zijn. uit chaos ontstaat iets nieuws. Een nieuwe IK 3 juli 2021 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2021 (bewerkt) Dank je @GewoonDoen en ik laat het staan want de p* , s*, * komt er uit. vannacht zo mooie helende droom gehad, dus blijkbaar doe ik het goed. In mijn droom kwamen genezende dieren, natuurkrachten en Maya en Inca goden en godinnen naar mij toe en werd mijn hart geheeld. Ik voel het nu nog, mijn warme open hart gloeiend van liefde. De helderheid helpt. Enorm. Want nu heb ik geen kater en ben ik helder in mijn denken. 3 juli 2021 bewerkt door Artemis bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 22 april 2021 Rapport Share Geplaatst 22 april 2021 Dank je! Je bent al ver! Herkent narcisten, kan voelen...daar ben ik nog echt niet...zoals je schreef over je gezin: voorbeeldig langs de buitenkant, verrot vanbinnen...dat herken ik zo...een masker moeten ophouden...maar dat is er nog niet uit bij mij... buiten en binnen staan mijlenver uiteen... je hebt al heel veel werk gedaan...een jaar zonder alcohol is er niks tegen! Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2021 Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2021 (bewerkt) Dank jullie @Musashi @GewoonDoen en @Etty het klopt, ik heb al veel werk verzet. dankzij mijn katten, mijn honden en vooral de paarden, mijn paarden. ik paardenmeisje. En paarden leren je wel voelen. Er was dat nooit een probleem met paarden. Ik voelde altijd al als ik bij ze was. paarden zijn in het hier en nu. eerlijk en puur en spiegelen genadeloos. Als ik paardrijd voel ik mijn benen, bekken, mijn hele lichaam. Een met het paard. Grondwerk, rijden, of gewoon even neuzen tegen elkaar. vandaag is dag 111 ik drink niet Filmtip, boekentip: The Horseboy (google is je vriend) 3 juli 2021 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 24 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 24 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 (bewerkt) dag 113, Priemgetal. Ik las " de eenzaamheid van de priemgetallen" Paolo Giordano dank je @GewoonDoen voor je reactie, herkenning. vandaag ben ik vrij. Tijd om hier te lezen, verbinding te zoeken met priemgetallen. Dat boek kreeg ik van een goede vriend en daarmee voelde ik me gezien. De vruchten van het niet drinken. Zaterdag, katervrij en helder de boel op de rij. Ik heb mijn grenzen aangegeven. Aangegeven wat ik wel en niet wil, naar de toekomst toe. 3 juli 2021 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 24 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 (bewerkt) Op 24-4-2021 om 08:23 zei Artemis: Voor alle duidelijkheid "ze" was er niet. Ik kwam thuis en zei tegen Apollo, de sfeer op het werk is totaal anders als zij er niet is. Ik noemde haar eerst de mug, en laten we van de mug een kamerolifant maken en daarna weer een mug, ze is niet belangrijk. ze spiegelt mijn moeder Voor mezelf. Mijn vandaag thema. Ik ben trots op gisteren. Ik ga een mooie dag maken liefs voor wie mij leest 30 mei 2021 bewerkt door Artemis Quinn en Musashi reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 En morgen trots op vandaag Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 25 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 ja @Quinn dat ben ik, cadeautje voor mezelf I love Antonio, I love Puss in Boots, Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 25 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 (bewerkt) . 3 juli 2021 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden