Artemis Geplaatst 1 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 2 minuten geleden zei Quinn: Ai, the local guitarplayer. Love him. Mijn eerste grote muziekheld toen ik in de jaren 70 de muziek ontdekte. 461 Ocean Boulevard... en de rest, nog steeds mijn held. Heb een tijdje gitaar gespeeld maar dat werd niets toen maar gaan drummen Check Steve Gadd, wat een animal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 Speel nog steeds gitaar, maar kan niet drummen. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 april 2021 Rapport Share Geplaatst 1 april 2021 3 uur geleden zei Artemis: Check Steve Gadd, wat een animal Yeaahhh en Dave Garibaldi Stewart Copeland Chad Smith John Bonham Manu Katché Simon Phillips Jeff Porcaro Dave Grohl en nog vele anderen Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 2 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 10 uur geleden zei bumperjim: Yeaahhh en Dave Garibaldi Stewart Copeland Chad Smith John Bonham Manu Katché Simon Phillips Jeff Porcaro Dave Grohl en nog vele anderen Mooi lijstje, ik ga mijn kit eens afstoffen, tijd voor wat beats , lang paasweekend dus.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 2 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 (bewerkt) . 16 juli 2021 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 2 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 (bewerkt) Dank jullie @Quinn @bumperjim en @Isabeau de oplossing zit in mijn adem, laag en diep. de oplossing zit in accepteren wie ik ben. En de muziek. gewoon lekker potje gaan drummen, maar nu eerst koffie. Goede vrijdag. Vrij, wat ga ik doen met mijn zee van tijd geen kater, wat wil je nog meer 3 juli 2021 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 2 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Ik krijg enorme trigger op een draad hier, de muziekdraad en log uit. Wat is dit voor forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 een drankforum Artemis. Dit kan gebeuren als drank steeds erger wordt helaas Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 @Artemis ja, dat triggert. Kan wel zeggen, betrek het niet op jezelf, maar duhuh, hoe doe je dat? Ik weet het ook niet. Sterkte. Niet vergeten dat het veel vaker goed is dan slecht. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 21 minuten geleden zei lady jane: een drankforum Artemis. Dit kan gebeuren als drank steeds erger wordt helaas En als het gezien wordt als de oplossing, nog steeds na zoveel jaar. "Gecontroleerd" ja allesbehalve... Krijg er idd ook uitlogneigingen van. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 2 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Tanx @Quinn en @bumperjim heel erg tanx, ik ben hier voor mezelf , ik bedoel, ik ben hier om te leren dat niet alles mijn schuld is, ofzoiets, dit is niet voor mij, ik kwam heel even terug omdat ik Quin nog geen goedemorgen had gezegd en dat ga ik nu doen . bij hem liedje, de dijk, groot hart, Anthonie Broeks, een van mijn helden drummers toch ook @bumperjim ????? Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Zekers Leuk om te doen deze. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 2 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 (bewerkt) Op 2-4-2021 om 09:59 zei bumperjim: Zekers Leuk om te doen deze. Zeker zeker, De Dijk, vaak gezien, live top band. Dit nummer is een van mijn favorieten. Vandaag goede dag. Drumstel afgestoft en uur flink zitten drummen. Daarna gewandeld. Daarvoor achterstallig huishouden en klusjes. Mooie dag. Alcoholvrij. Top. Fijn dat ik toch weer terug kwam. Avatar en achtergrond veranderd. Nu lekker niets en vroeg slapen. Morgen geen kater Welterusten alvast 3 juli 2021 bewerkt door Artemis aanvulling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Morgen geen kater. Heb sowieso liever honden. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 3 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 (bewerkt) Goedekatervrijemorgen @Quinn en @Isabeau dank voor jullie reacties ik heb graag katers, heb nu een dameskat en paarden. Ik ben een paardenmens. Altijd geweest. Vanaf mijn 15 e rijd ik. Ik lees nu De Meesterherder van Linda Kohanov . Van haar las ik ook Ruiter tussen twee werelden en TAO of Equus. Paarden, kudde, sociaal hoge dieren, therapie dieren, oordeelloos. Dieren oordelen niet. Dieren zijn. Ik houd van katten, honden, paarden en alle dieren in het algemeen, daarom blij dat ik mijn nick heb veranderd in de Godin van de dieren, Artemis. Zaterdag, katervrij en lang, mooi weer hier, ik ga een mooie dag maken, alcoholvrij 3 juli 2021 bewerkt door Artemis tiepfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 7 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 (bewerkt) Zo, wat zakt deze draad snel weg. Tijd vliegt Voor mij is het voordeel dat ik niet meer hoef na te denken of ik wel of niet zal drinken. Ik heb alleen aan het einde van de middag tot en met het avondeten wat trek, maar meer vanuit een verlangen naar wat? Verdoving, genieten, ontprikkelen, belonen na hard werken, triggers die een valse happy middag beloven. Allemaal vraagtekens, ik weet het niet. ik wilde nog veel meer schrijven maar het zakt weg, ik ben moe. Elke avond ben ik moe. Half tien naar bed. Elke ochtend ben ik BLIJ dat ik niet drink, het duurt wel 1,5 uur voordat ik klaar ben om naar mijn werk te gaan en elke morgen doe ik dat katervrij. In contact met het hier en nu, de tijd nemend om rustig "mijn lichaam aan te trekken" zo, wat een verschil met toen ik nog dronk, altijd een kater, ook als ik maar 1 glas had gedronken. dapper probeerde ik 1 glas te drinken om te bewijzen dat ik wel de baas was. over alcohol. Tijden niet drinken want ik was de baas. Tijden volgens plan drinken want ik was de baas. En altijd weer terug naar teveel. Als je maar 1 glas per dag mag drinken, met 2 dagen helemaal niet en 1 glas wijn is maar 100 cc, dan drink ik net zo lief helemaal niet. Want ik kan het nooit bij 1 glas wijn houden. waarom zitten er dan 7.5 glazen in 1 fles wijn? Ik schakel af, hersens op het bijzettafeltje en dom niets doen. PS met Pasen elke dag gedrumd , dat dan weer wel, 4 dagen achter elkaar... 3 juli 2021 bewerkt door Artemis Vocatus en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 2 uur geleden zei Artemis: PS met Pasen elke dag gedrumd , dat dan weer wel, 4 dagen achter elkaar... Dat is het allerbelangrijkste Ik ben met een nieuwe groep begonnen. Leuk. Beetje aftasten wat iedereen leuk vindt om te spelen. En KAN spelen ook Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Heel verhaal getypt , weg ............... komt dat vaker voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Ik probeer het nog ene keer, tanx @bumperjim wat voor groep, spelen jullie online of heb je zo'n grote studio dat jullie live kunnen spelen? Ik mis de live muziek nog het allermeeste Tanx @Cleo66voorwaarts ik ga in mijn volgende post zal ik proberen nog een keer te vertellen waar ik net een half A4 over deed, voordat het ineens weg was. Maar ik weet niet of ik het nog zo onder woorden kan brengen. Baal. baal Baal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 (bewerkt) vroeger zou ik Vrij-Mi-Bo een biertje, wijntje, nog een wijntje, fles wijn, borreltje drinken, TOTO naar bed gaan, volgende dag fikse kater en zaterdag het hele verhaal weer opnieuw , biertje, wijntje, borreltje... etc etc en zondag nog een keer. Om dan maandag met kater op werk te verschijnen en niet kunnen werken. Nu zonder kater 3 juli 2021 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Je bent echt knap bezig Artemis. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 (bewerkt) Collega’s kunnen je goeie energie echt zo uitzuigen he! Vrijdagavond was daarom bij mij zeker ook in het begin de moeilijkste dag! Het wordt beter! En voor nu heb je Idd een heel nuchter weekend voor je! Hang in there, succes gewenst!!! ps ik heb mijn vrijdagavondalcoholchill vervangen door wellnessrituelen in bad, daar kijk ik ondertussen ook al echt naar uit! 9 april 2021 bewerkt door Musashi Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 (bewerkt) 13 uur geleden zei Artemis: Ik probeer het nog ene keer, tanx @bumperjim wat voor groep, spelen jullie online of heb je zo'n grote studio dat jullie live kunnen spelen? Ik mis de live muziek nog het allermeeste Tanx @Cleo66voorwaarts ik ga in mijn volgende post zal ik proberen nog een keer te vertellen waar ik net een half A4 over deed, voordat het ineens weg was. Maar ik weet niet of ik het nog zo onder woorden kan brengen. Baal. baal Baal Nee hoor gewoon een hok van 10 m2 bij mij in de kelder dat goed geisoleerd is, waar je net met zn 4en in kan en na 2 uur spelen lekker funky ruikt 10 april 2021 bewerkt door bumperjim Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 Je kan r ook helemaal dood negeren. Ik ben op vrijdagavond ook helemaal total loss. Dan wil ik nog van alles afmaken, neem de hele middag geen pauzes, tegen 18:30 of nog later verklaar ik de werkweek afgelopen en dan is het alsof er een zware last vd schouders valt. De oplossing van dit alles ligt voor de hand, maar ik denk er meestal niet tijdig aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 10 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 (bewerkt) Dank jullie @Vocatus @Musashi en @bumperjim De volgende dag, geen kater goed geslapen, tanx @bumperjim nuchter, een lange mooie zaterdag. Vrij. het weekend is begonnen 3 juli 2021 bewerkt door Artemis Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden