Spring naar bijdragen

Zaterdag 13 maart 2021


Reacher

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Reacher:

Je gaat alweer een tijdje goed hè

Heb nu 2 weken helemaal niets gedronken. Een opvallend verschil met vorige keren is dat ik nu vanaf het begin helemaal geen euforie heb gevoeld. Mis dat wel, maar aan de andere kant misschien maar goed ook om meteen met je neus op de feiten gedrukt te worden. Het moment dat de euforie wegvalt, is een hele gevaarlijke. Dat moment zal ik niet hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Reacher:

Hij zit alweer zijn volgende bak voer naar binnen te werken. <_<

Ook een voormalig dakloze??? 
Zo van: nú is er eten, nú pakt niemand, geen mens, geen kat, het van mij af, dus nú eet ik... om vervolgens nog geen vijf minuten later de hele handel er weer uit te gooien... 
Onze hond, ook een voormalig dagloze, wil in zo'n geval nog wel eens heel rap proberen de warme hap die daar zo uitnodigend ligt naar binnen te werken.. 
Sorry Jane, ik ben bang dat je nu helemaal geen ontbijt meer hoeft. :D

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is ook toevallig! Ik dacht enige euforie bij @Fabienne1985te bespeuren ( hoi Fabienne, welkom hier, ik vergeet vaak nieuwe ‘gezichten’  te begroeten omdat ik er moeite mee heb dat ik me vaak hecht en dan verdwijnen ze weer maar dat terzijde). 
ik lees dat je heel goed gaat en dat helpt enorm als je moeite hebt met stoppen, maar pas je op voor een eventuele terugslag straks? :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Yvonne:

Ook een voormalig dakloze??? 
Zo van: nú is er eten, nú pakt niemand, geen mens, geen kat, het van mij af, dus nú eet ik... om vervolgens nog geen vijf minuten later de hele handel er weer uit te gooien... 
Onze hond, ook een voormalig dagloze, wil in zo'n geval nog wel eens heel rap proberen de warme hap die daar zo uitnodigend ligt naar binnen te werken.. 
Sorry Jane, ik ben bang dat je nu helemaal geen ontbijt meer hoeft. :D

 

Och dat arme hondje! :brokenheart:Gelukkig heeft hij jullie nu! 
mijn Socrates heb ik ooit uit het asiel gehaald Hij heette toen Snoesje ( proest! Als hij iets niet is dan is het een snoesje) Hij was toen door een gezin afgestaan.

Socrates is aan een blaasgruisdieet wat hij haat. En nu houdt hij het niet meer binnen dus moet ik op zoek naar een ander merk. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt me dat euforie in het begin alleen werkt voor degenen die moeite hebben met stoppen @Sandro, het lijkt me juist tegen werken als je moeite hebt met gestopt te blijven. 
Dat gezegd hebbende: ik hoop niet dat het nu het andere uiterste voor je is want dat lijkt me erg zwaar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

euforie werkte bij mij als adrenaline
ik had wel geluk dat het langzaam wegtrok
dus ik heb geen "gat" ervaren daarna
Als je weet dat het tijdelijk is, kun je je er misschien
op voorbereiden dat zodat je ook zonder kunt?
Ik heb gewoon geluk gehad deze keer, maar ken dat
gat wel van de vele eerdere stoppogingen die ik deed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik werd net wakker van 3 buren die vonden dat mijn bak kruiden er zo armetierig bij staat
(ik heb zelfs een plastic plant erbij gezet zodat het nog "wat" lijkt.
Wat zij niet weten is dat er hier 5 nieuwe kruidenplanten staan te wachten tot de storm
gaat liggen. Dus ik weet wat mij te doen staat vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Reacher:

Succes Rapilos. Is het al tijd voor een maatje voor je parkietje? 
 

Tot later Yvonne! 

Nou nee @Reacher
Volgens mij was hij super blij, toen die ander overleed
Hij is drie dagen alleen maar aan het kwetteren en springen geweest van geluk (zo leek het)
Erg he :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei rapilos:

Nou nee @Reacher
Volgens mij was hij super blij, toen die ander overleed
Hij is drie dagen alleen maar aan het kwetteren en springen geweest van geluk (zo leek het)
Erg he :unsure:

Dat is wel een eigenaardige manier van rouwverwerking ja :wacko: 

Tja als je elkaar niet mag dan ben je wel veroordeeld tot elkaar als je zo met zijn 2-en zit. 
nooit bij stil gestaan eigenlijk... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Wat een heerlijke verhalen over de buren van @lady jane en kat Socrates van @Reacher. Om vrolijk van te worden. Nog even over die euforie die hier werd genoemd, die heb ik al heel lang niet gevoeld. Ik vraag me af of ik euforie soms verwar met geluk. Ik mis dat geluksgevoel. Voel me de laatste tijd met niemand verbonden en soort van gevangen in mn leven. Pfff wat klinkt dat pathetisch, maar kan er niks anders van maken. En zo definitief als ik t zo opschrijf. Voel me niet gezien/gewaardeerd, zoiets. Misschien ook wel coronagerelateerd, oudste zoon vindt het ook lastig en kan erg onaardige dingen zeggen die ik me weer aantrek. Het is gewoon maar even wat het is denk ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb t idee dat mn vriend het me kwalijk neemt dat ik de laatste tijd zo weinig van me laat horen. Terwijl ik het hem kwalijk neemt dat hij zo weinig van zich laat horen. Misschien moet ik eens volwassen reageren en een kop koffie gaan drinken bij hem vandaag.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...