lady jane Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 Goeiemorgen frummers Sterkte ikkanhet, wat moet het moeilijk zijn je vriendin los te laten. Misschien mag je er een uurtje (of twee) bij zitten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 Goedemorgen. Werkdag hier, maar heb moeite om te beginnen. Over een half uur ook overleg, veel nut heeft het niet om nu iets op te starten voor dat halve uurtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 2 uur geleden zei ikkanhet: Yvonne Quinn ikkanhet zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 2 uur geleden zei Lieke7777: Goedemorgen ' vandaag weer vrij na werkweekend . @Fabienne1985 maak er een mooie dag van idd . @Zbb lekker geslapen op je onbewoonde eiland ? Vandaag weer verder varen ? @Bor beetje het weekend doorgekomen ? @ikkanhet Hoe is het bij jou ? Je drinken beetje in de perken kunnen houden ondanks je verdrietige periode ? Ja vroeg wakker weer,dat wel ben verder gevaren,diesel gehaald,maar water is een probleem alles is nog tot 1april afgesloten. straks boodschappen doen en even verder kijken want ik wil ook wel ff douchen. als ik helemaal geen water kan krijgen bel ik wel ergens bij een huis aan met de vraag of ik wat flessen en kannen mag vullen. beetje improviseren maar,dat maakt het bootleven een bootleven maar wat is het ontzettend koud nog tijdens het varen,maar binnen brand de kachel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 Het klinkt alsof dit uitstapje je goed doet Zbb. Beetje avonturen en op jacht voor water en eten haha. Ik ga lekker wandelen en fietsen, de Vlist, Schoonhoven, mooi! fijne dag allemaal voor zover haalbaar en maakbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 22 minuten geleden zei Zbb: Adrian Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 2 uur geleden zei ikkanhet: Yvonne Quinn ikkanhet Zbb Adrian Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 2 uur geleden zei ikkanhet: Yvonne Quinn ikkanhet Zbb Adrian Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 Oei, daar ging iets mis.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 Sorry, er ging iets mis . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 Gewist, omdat er iets mis ging.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 Gewist.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 5 minuten geleden zei Adrian: Gewist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 Gewist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 Gewist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 Ook nog een goedemorgen allemaal. Ik moet me eerst even verontschuldigen: bij het plaatsen van mijzelf op het dagpact ging er iets mis.. Ik creëerde ineens 6 dagpacten of zo.. Mijn telefoon accepteerde de dagpacten niet, dus ik bleef maar op 'Antwoord plaatsen' tikken. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 3 minuten geleden zei Adrian: Gewist. had ik laatst ook een keer kreeg het eerst niet geplaatst en erna stond het er 10 keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 Zojuist zei ikkanhet: had ik laatst ook een keer kreeg het eerst niet geplaatst en erna stond het er 10 keer. Haha.., dus ik ben niet de enige.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 13 minuten geleden zei Adrian: Ook gewist.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 Gewist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 Hahah.... ja, soms doet het systeem er heeeeeeeel lang over om een bericht daadwerkelijk te plaatsen, dan heb je het gevoel dat het niet gelukt is. En plots heb je het dan 100 keer neergezet. Ik heb jullie maar even 'zichtbaar' op het pact gezet. Yvonne Quinn ikkanhet zbb Adrian. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden