Zbb Geplaatst 7 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 Het is wel verdacht rustig ik ben de enige op een van de twee eilandjes die dicht bij elkaar liggen nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 Klinkt wel avontuurlijk, ZBB! Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 7 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 Ik kan gewoon rondjes lopen nu zit ten slotte op een onbewoond eiland nu nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 7 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 Vond ik vroeger als klein kind altijd spannend,een spook wandeling maken. midden in de nacht met een zaklantaarn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 Jaaaaa. Ik heb het alleen nog nooit durven doen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 Ik wel, meerdere keren zelfs voor mijn werk, geweldig! Ook droppings! Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 Jullie zijn heeeeeeeel dapper! nancy en Zbb reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 7 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 Ik meld me droog af van het dagpact laatste bak thee en met een half uurtje naar bed weltrusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 Mooi @Zbb! thee is goed. Slaap lekker. Kun je weer in je bed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 Ga ook slapen. Heb al even geslapen. Lag er rond half zeven al in. Moe van lijf en leden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 Slaap lekker ZBB en Lika, en alle anderen natuurlijk. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 7 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 7 minuten geleden zei Lika: Mooi @Zbb! thee is goed. Slaap lekker. Kun je weer in je bed? Ja heb me bed weer in orde kunnen maken,ik moet er later wel weer bij maar verlopig even niet. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 5 uur geleden zei Quinn: Ben ontzettend moe van alles. Het zal wel weer overgaan, maar intussen is het vervelend. Alsof er matglas tussen mezelf en de wereld is gezet toen ik even niet keek. Dat gevoel herken ik, ik vind het heel akelig. Ik heb dan het gevoel dat ik de ander(en) wel zie, door het glas heen, maar dat ik hen niet kan bereiken, geen verbinding kan voelen. Bedoel jij ook zoiets? Jij hebt het over “matglas”, dus misschien bedoel jij iets anders? Maar jij hebt het over “matglas” Ik gun je zó anders! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 Goedenavond nog, ik ben weer erg laat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 8 uur geleden zei Jannigje: Dat gevoel herken ik, ik vind het heel akelig. Ik heb dan het gevoel dat ik de ander(en) wel zie, door het glas heen, maar dat ik hen niet kan bereiken, geen verbinding kan voelen. Bedoel jij ook zoiets? Jij hebt het over “matglas”, dus misschien bedoel jij iets anders? Maar jij hebt het over “matglas” Ik gun je zó anders! Ja, precies dat. En ook naar mezelf toe hapert het lijntje. Het zou zeer moeten doen, maar zelfs dat doet het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden