haddock Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Van welke fantastische Amerikaanse filmer/schrijver/comedian komt deze quote: "And it ain't a fit night out for man or beast!" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Sterf jong, bejje n mooi lijk, sprak de vader van n goeie vriend van mij vaak. En hij was nog arts ook, werd dik in de tachtig. Mooie kerel. Hints: denk aan golf, tandartsenbezoek, grote vrouwen en kleine mannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 11 uur geleden zei knakker: Ach dat antwoord van net is wel goed. Ik stel alvast de volgende vraag: Welke 19e eeuwse Amerikaan schreef dit gedicht? Gaaf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 10 uur geleden zei haddock: Sterf jong, bejje n mooi lijk, sprak de vader van n goeie vriend van mij vaak. En hij was nog arts ook, werd dik in de tachtig. Mooie kerel. Hints: denk aan golf, tandartsenbezoek, grote vrouwen en kleine mannen. Die man klinkt tof Haddock. ik twijfel tussen Groucho Marx of Woody Allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 (bewerkt) Nope, de eerste zit wel in de juiste tijd 17 mei 2021 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 12 uur geleden zei knakker: Welke 19e eeuwse Amerikaan schreef dit gedicht? Edgar Allan Poe Tja, als je maar blijft opletten tot de aftiteling. Quoth the Raven, Nevermore Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 (bewerkt) Ik vind het best heel erg dat niemand The Raven gewoon zo herkent... schudt wijze hoofd... Maar ja, die komiek weet ik dan weer niet 17 mei 2021 bewerkt door Quinn Bijna niemand! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Niemand? Ik had m onmiddelijk! Misschien heb je me op negeren, nou ja, dan zie je dit ook niet! nancy, Yvonne en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Duizend bommen en granaten! Als ik zou gaan negeren, dan jou zeker niet als eerste @haddock Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 (bewerkt) . vergissing . 17 mei 2021 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Met golf denk ik eigenlijk alleen aan Tiger Woods, maar die was niet grappig. Toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Ik geef m maar weg straks, eerst nog 1 hint: voorletters W. C. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Fields! haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Hoe kon ik die nu over het hoofd zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 4 minuten geleden zei Reacher: Fields! Damn, jij was eerder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 9 minuten geleden zei Quinn: Damn, jij was eerder Altijd Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Helemaal goed, jij bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Als het goed is tenminste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Wie was de stem (in de Amerikaanse film versie) van Garfield? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Robbie Williams? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Was wel een komiek maar in mijn ogen leuker. Was Williams hij niet de stem van Popeye? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 wat weten jullie veel! respect hoor Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 20 minuten geleden zei Reacher: Wie was de stem (in de Amerikaanse film versie) van Garfield? Bill Murray toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Mond vol met eten: cowwect! Jij bwent! Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Filmcitaat. Met één hint; het is een Tarantino. Uit welke film komt: "If you shoot me in a dream you better wake up and apologize." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden