Quinn Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Zojuist zei Reacher: Hoeveel kudo’s zijn dat? Nul en ik ben stomverbaasd dat je het niet weet. En onder de indruk van je verzinsel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Moehaha! Misschien wil ik niet aan de beurt zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Mijn wereld draait weer Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Maar Reacher abides.... Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 (bewerkt) The Big Lebowski! 3 mei 2021 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 @haddock nul Kudo's. Maar het klopt wel. Jij bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Ik word te oud voor jullie . Ik kan het weer eens niet volgen. Ik ga maar naar bed, ouwe wijventijd . lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 is n geweldige film, nancy, met the dude! Ga m maar s zien. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Wat zijn kudo’s? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Wie ‘groef’ het suezkanaal maar liep stuk op het panamakanaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 8 minuten geleden zei haddock: Wat zijn kudo’s? Een pluim, bonuspunten, extra credits. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 ik leef echt in een andere wereld kraken jullie je hersens nog maar even ik ga Nancy achterna nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 4 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Idd geweldige film. @haddock volgende vraag is aan jou dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 14 uur geleden zei haddock: Wie ‘groef’ het suezkanaal maar liep stuk op het panamakanaal? Geen flauw benul.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 4 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Oh er was al een vraag, sorry. Ook geen idee. Ehh egypte dus wellicht Caesar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 4 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 3 uur geleden zei Vocatus: Oh er was al een vraag, sorry. Ook geen idee. Ehh egypte dus wellicht Caesar? Kan merken dat ik koorts heb. Caesar komt niet eens uit egypte haha. Ik was in de war met zn geliefde cleopatra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Ik dacht koning Darius, maar die heeft niets met Panama te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Wellicht weet onze Franse vriend meer....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Oe, een hint! denkt verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 In ieder geval de Egyptenaren, toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 (bewerkt) Het zullen wel weer enorm veel slaven zijn geweest die moesten graven. 4 mei 2021 bewerkt door Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Zojuist zei adri02: Nou, slaven? In de 19e eeuw? Ai. Ik haak af voor deze. 19e eeuw.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 30 minuten geleden zei rapilos: Klopt @Quinn Vrouwen willen gewoon hun verhaal kwijt, een luisterde oor, verder geen raadgevingen of oplossingen ofzo. Echt hoor, onthoud dat maar tussenvraagje; welke belangrijke behoefte is Rapilos in dit rijtje vergeten> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Knuffels? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 6 minuten geleden zei lady jane: tussenvraagje; welke belangrijke behoefte is Rapilos in dit rijtje vergeten> Uhh...pieker me suf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden