haddock Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Dat hoort iedere TVR liefhebber te weten, maar ik zeg niks. Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 11 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 1 minuut geleden zei haddock: Dat hoort iedere TVR liefhebber te weten, maar ik zeg niks. Haddock,..om eerlijk te zeggen,..ik kijk alle mytholigische films en ben fan van mythologie,..lees veel boeken. Maar ik dacht tot 3 dagen geleden dat het een leeuw, arend, slang was haha. Vind hem moeilijk. Als jij het weet;..zeg maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Twee goed, maar de middelste is n GEIT! Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 11 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 1 minuut geleden zei haddock: Twee goed, maar de middelste is n GEIT! en we hebben een winnaarrrrrrrrrrrrrr De vloer is open voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 5 minuten geleden zei haddock: Twee goed, maar de middelste is n GEIT! @fleurtje! Quinn en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 11 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 FLEURTJE????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Nou, Vocatus, vooruit dan maar. Je schept n precedent, vragen stellen waarvan je zelf het antwoord niet weet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Daar gaattie, noen de 4 Marx brothers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 11 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 7 minuten geleden zei haddock: Nou, Vocatus, vooruit dan maar. Je schept n precedent, vragen stellen waarvan je zelf het antwoord niet weet! heb je gedronken Haddock? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Ik stel hier de vraag. Waar slaat dit op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 11 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 1 minuut geleden zei haddock: Ik stel hier de vraag. Waar slaat dit op? haha nou allereerst noem je de naam Fleur out of nowhere, daarna heb je me verkeerd gelezen dat ik het antwoord wel wist alleen pas 3 dagen geleden. En nu je reactie. Maarrrr geen punt. ik ken trouwens 3 van de 4 marx broers dus ik haak af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 @Vocatus fleurtje heeft een geit als avatar. Daarom werd ze genoemd. Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Dit is pas wartaal. De naam fleur hek niet genoemd en het antwoord wist je 3 dagen geleden? Ik zou bijna proost zeggen. Maar er is nog hoop, komop, 4 Marx brothers, iemand moet dat weten. Soothe-Ludwig zou het weten, maar die zien we niet meer, jammergenoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 11 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 3 minuten geleden zei haddock: Dit is pas wartaal. De naam fleur hek niet genoemd en het antwoord wist je 3 dagen geleden? Ik zou bijna proost zeggen. Maar er is nog hoop, komop, 4 Marx brothers, iemand moet dat weten. Soothe-Ludwig zou het weten, maar die zien we niet meer, jammergenoeg. dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag ;)... Maar oke;. ik weet Chico, harpo en Groucho,..en de 4de,....hmmm Piet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 11 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 en haddock je noemt de naam fleur net :S? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Nou, doeoeg, tot morgen maar weer. denugtere Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Over wat ik nu ga schrijven kun je van mening met me verschillen, maar ik vond het eten in (Noord) Italië eigenlijk verrassend veel lekkerder dan wat ik van de beroemde Franse keuken gewend was, en voor een billijke prijs. Maar hoeveel gemeenten zijn er in Frankrijk, tsja, ik gok op 25000. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 1 minuut geleden zei Bob: Over wat ik nu ga schrijven kun je van mening met me verschillen, maar ik vond het eten in (Noord) Italië eigenlijk verrassend veel lekkerder dan wat ik van de beroemde Franse keuken gewend was, en voor een billijke prijs. Maar hoeveel gemeenten zijn er in Frankrijk, tsja, ik gok op 25000. Oeps, ik zat nog twee pagina's terug te lezen. Sorry, laat maar dit. Reacher en Kohtje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 4 uur geleden zei bumperjim: Maar ik zeg altijd, wat er niet goed is aan Frankrijk is in Italië nog erger Dat van daarnet sloeg dus hier op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Ik was degene die Fleur riep niet de kapitein. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Was de naam van de vierde Moe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Of Mo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Nee, Zeppo Reacher, maar jij mag wat mij betreft. Reacher en Kohtje reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Heerlijk, heerlijk..... ik haat chaos, maar o, wat is chaos soms ook gewoon LEKKUUUHR!! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 12 minuten geleden zei haddock: Nee, Zeppo Reacher, maar jij mag wat mij betreft. O ja: Moe is van de three Stooges Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden