Vocatus Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 1 minuut geleden zei Quinn: @Vocatus nou zou ik je bijna diskwalificeren hahahahahahahahaha @Quinn,..ik had zo gehoopt dat je mn pre-bewerk niet gezien had. Of bedoel je dat niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Zojuist zei Vocatus: hahahahahahahahaha @Quinn,..ik had zo gehoopt dat je mn pre-bewerk niet gezien had. Of bedoel je dat niet? Jep, we plaatsten vrijwel tegelijk. En nog bewijs vervalsen ook... schudt z'n wijze hoofd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Zojuist zei Quinn: Jep, we plaatsten vrijwel tegelijk. En nog bewijs vervalsen ook... schudt z'n wijze hoofd... nee neee,..ik had getypt " ik weet eigenlijk wel zeker dat ik dit goed heb dus nieuwe vraag" ahhh come on lieve quinn,..niet zo streng zijn voor mij,...datzelfde zinnetje hebben 4 mensen al eerder gepost in dit draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 9 minuten geleden zei Vocatus: Hoeveel grand slams hebben nadal, djokovic en federer samen? 43 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 @Vocatus nee joh, zoals eerder gezegd, ik houd wel van dat chaotische. Het trof gewoon te mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Zojuist zei Bob: 43 fout. Crap moet gewoon huilen om comment van Quinn net. Heb echt gevoel dat iedereen tegen me is. Ff vermannen...komt door de ontwenning On topic,....je zit er ver langs Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Ah shit joh, dat was niet de bedoeling. Zal niet meer plagen vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Zojuist zei Quinn: Ah shit joh, dat was niet de bedoeling. Zal niet meer plagen vanavond. Is mijn fout. Na gisteren en mijn comments (waar ik nog steed achter sta, alleen nu meer geleerd) merk ik wat fellere reacties. En alhoewel ik geleerd heb me minder aan te trekken van anderen,..is dat wat moeilijker in ontwenning. Zo erg is het ook niet wat je zei,..ik weet niet,..barstte los in tranen. Al lang niet meer gehuild. Gaat nergens over Quinn, excuses. Maar doe maar een gok naar de slams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Hmm, okay. Een gokje, tegen de 80? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 1 minuut geleden zei Quinn: Hmm, okay. Een gokje, tegen de 80? helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Ik heb geen verstand van sport whoop whoop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 6 minuten geleden zei Reacher: Ik heb geen verstand van sport whoop whoop! tussenvraagje voor jou dan @Reacher, niets te winnen behalve eer:.... Wat zit er in Hollandaissesaus Maar on topic;..moet toch wel een tennisfan zijn hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Mayonaise! Toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 2 minuten geleden zei Reacher: Mayonaise! Toch? mayonaise is niet hetzelfde als Hollandaise saus haha. En ik vroeg om de ingredienten. Kom op;..weet je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 bloem boter water of melk naar keus en misschien peper en zout ik zou er knoflook en wat geraspte kaas bij doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Ik heb gegoogled. Er zit zelfs geen drupje mayonaise in. lady jane en Quinn reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Zojuist zei Reacher: Ik heb gegoogled. Er zit zelfs geen drupje mayonaise in. Gewoon een kant en klaar pakje van Knorr kopen, is niks mis mee. Vocatus en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 oh nee dat is bechamelsaus, sorry Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 *getjirp van krekels* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 hahaha ik moet om jullie lachen. Dank je. Ik maak vaak mayo zelf,..eigeel, mosterd, citroen en olie. Ik ben dol op koken Verschil met Hollandaise saus is dat daar veel boter inzit Maarrrrr oke ,..was maar voor reacher. Hoeveel slams? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 15 minuten geleden zei Quinn: Gewoon een kant en klaar pakje van Knorr kopen, is niks mis mee. is veel mis mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 120? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Maar wie is - of zijn - nu die Sheldon en/of Sheldin? deonwetende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 2 uur geleden zei Vocatus: zijn moeder en dochter volgens mij De alwetende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 6 minuten geleden zei Tatum: De alwetende huh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden