Reacher Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Ze is mooi.... kunsie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Ja he? Tis een prachtig beessie.. Jij bent aan de beurt Reacher! Ik kijk morgen verder....trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Trusten @kunsie Wie kan deze regel van dit gedicht afmaken ’don’t go gently into that good night’ of de naam van deze dichter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Dylan Thomas. Rage, rage against the dying of the light. Prachtig is het. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Mijn levensmotto. Jij bent! Mua mua mua ( evil laugh ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Geweldig dat je die zo snel wist trouwens. Legend. Ik ga nu opletten bij Good Omens. De baby wordt geboren. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 @Reacher hij staat op je profiel, heb het tijden geleden eens opgezocht, omdat de zin me bekend voor kwam. Met welk zelfgeschreven nummer kwam Eddie Vedder ooit auditie doen voor Pearl Jam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Oh ja Was dat Alive? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 1 minuut geleden zei Reacher: Oh ja Was dat Alive? F**k! Do we share a brain??? Ik maar denken dat ie moeilijk was. Succes met een nieuwe bedenken @Reacher, ik ga die hier tafel leeg eten. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Wie schreef The Pickwick Papers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Was dat Charles Dickens? Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Yes!!!! Je maakt me blij @Jannigje! Jij bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Jij bent? Moet ik nu een vraag bedenken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Mag Moet niet natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Oké. Waaraan dankt Lodewijk XIV de naam Zonnekoning? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 14 uur geleden zei Quinn: Dylan Thomas. Rage, rage against the dying of the light. Prachtig is het. Ik snap dat gedicht niet maar dat zal aan mij liggen, ik raak altijd verward van gedichten. Het klinkt heel mooi maar de dichter zegt hier toch dat je met alles wat je in je hebt moet vechten tegen de naderende dood??? Dat lijkt mij zo dom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 42 minuten geleden zei Jannigje: Oké. Waaraan dankt Lodewijk XIV de naam Zonnekoning? Die weet ik niet maar gokje: hij begon een religie rondom de zon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 iemand heeft me eens uitgelegd dat Dylan hiermee bedoelde dat je je moest verzetten tegen de aftakeling van ouder worden. Verdwijn niet gedwee in die goede nacht (= dood). Hij dacht dus best positief over de dood. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Maar voor mij is de betekenis dat je je moet verzetten tegen het sterven van het licht als in hoop, goedheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 57 minuten geleden zei Jannigje: Oké. Waaraan dankt Lodewijk XIV de naam Zonnekoning? Ik heb het ooit geweten, ik heb het ooit geweten, denk denk...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 4 uur geleden zei Jannigje: Oké. Waaraan dankt Lodewijk XIV de naam Zonnekoning? Die weet ik toevallig.. Dat had te maken met het feit dat hij graag in het middelpunt stond. En de zon staat in het midden van ons zonnestelsel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Bijna goed, maar niet helemaal (vind ik). nancy en Adrian reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 42 minuten geleden zei Jannigje: Bijna goed, maar niet helemaal (vind ik). Dan ben ik echt benieuwd naar het juiste antwoord.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Le Roi, c’est moi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Zonnekoning speelde de zon Nadat de Franse koning Lodewijk XIV de rol van de zon had gespeeld in het Ballet de la Nuit van Jean-Baptiste Lully, koos hij de zon als zijn symbool. De koning was dol op ballet en werkte tijdens zijn leven mee aan 40 balletten – bijna net zo veel als een professionele danser. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden