Reacher Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 Gni Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 7 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 sorry ben er ff niet geweest. Had iemand mn vraag goed? Dat afrikanen vonden dat de neushoorn WHITE was en mensen dat vertaalde naar wijd,..en zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 Dat is correct Vocatus, jij mag een nieuwe vraag stellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 Volgens mij geeft Vocatus antwoord op een vraag die hij zelf gesteld had. De filmvraag gaat geloof ik over die film met Goldie Hawn met een gat in haar buik, en Meryl Streep met haar hoofd achterstevoren op de romp. Nogal flauwe film als je het mij vraagt met die special effects en een vaag verhaal over altijd jong blijven. Een soortgelijke film met Cher, Susan Sarandon en Michelle Pfeiffer en Jack Nickolson vond ik een stuk beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 O top, laten we gewoon vragen skippen inderdaad. 't Is toch onzinnig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 4 uur geleden zei Lonster: Volgens mij geeft Vocatus antwoord op een vraag die hij zelf gesteld had. Jah, dat week ook wel, hahaha. Die film met dat gat in de buik van Goldie, was dat niet Death becomes her? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 Staat je goed, Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 Keurig toch? Slechts wat bleekjes om de neus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 9 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 7 uur geleden zei Lonster: Volgens mij geeft Vocatus antwoord op een vraag die hij zelf gesteld had. hahahaha ja. Geen idee voor film vraag sorry. Maar als niemand reageert waag ik zo een gokje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 9 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 (bewerkt) Op 7-8-2021 om 06:56 zei Reacher: Hoofdrollen: Brice Willis, Meryl Streep en Goldie Hawn. dit was toch " death about me" ofzo. en niet 1992 9 augustus 2021 bewerkt door Vocatus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 Het was inderdaad Death becomes her en ja, die kwam wel degelijk uit in 1992. @Asterix is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 9 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 nee nee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 Hoe wordt een periode van 1 miljard jaar genoemd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 Erg lang Reacher en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 Ik vond het een leuke vraag en wilde nog mijn filmrecensie schrijven. Maar we zijn alweer doorrrr. Het is vast niet een miljardium. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 Nope, beide fout. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 Nou, ik vind die van mij wel kloppen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 Ik zal je matsen dan. Half goed, dus jij mag een halve vraag stellen. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 Ok, komtie. Hoe h… is de d…….? Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 Is dat niet iets van 110 meter? haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 37 graden? haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 Hahaha. Dat reken ik goed, Von! Ik vroeg hoe hoog de Domtoren was, nou, iets meer dan 112 meter! Waarlijk wonderbaarlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 Yessss..... ik had de stipjes geteld... Ik ga hard nadenken over een volgende vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 Slimmerik! Die had ik inderdaad keurig geteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 Over stipjes gesproken: Welke kunstenaar wordt gezien als de ontwikkelaar van het pointillisme? En dan heb ik het niet over Staphorster Stipwerk ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden