haddock Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Alleen asterix is t gelukt, maar die zien we slegs soms. En Jannigje staat niet bekend om haar snelle antwoorden, alsof we hier voor jan met de korte achternaam zitten. ach, life is hell. deswede Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Nounou niet zo somber poppetje Hiero een @haddockvraag bij uitstek. Noem twee auto’s die in Hitchcock films voor kwamen. Een online pubquiz vraag vanuit het afgelopen Coronajaar die is blijven hangen. haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 (bewerkt) 23 minuten geleden zei haddock: Alleen asterix is t gelukt, maar die zien we slegs soms. En Jannigje staat niet bekend om haar snelle antwoorden, alsof we hier voor jan met de korte achternaam zitten. ach, life is hell. deswede Nee nee, ik weet het ook. Antwoord komt vast vanavond nog van Jannigje 8 juli 2021 bewerkt door nancy Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 39 minuten geleden zei Reacher: Hoe hebben jullie trouwens de oplossing gevonden? Ik heb gegoogled maar het lijkt wel alsof iederéén een liedje met ‘wie’ heeft geschreven. Lang mee bezig geweest..... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Dat moet natuurlijk minstens één Jag zijn, en ze vond haar einde in n Rover….. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Is een Rover een Jeep want dan heb je er 1 goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 De twee die ik in gedachten heb zijn echte Engelse klassiekers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Bentley in Foreign Correspondent en Ashton Martin in The Birds. truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Truste, ik bak ook nog n eitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 4 uur geleden zei haddock: Hé, Jannigje, na n vraag moet je wel wat meedoen, hoor. Niet alles is vrijblijvend. dedwingeland Ja, ja, hold your horses Niks vrijblijvend, ik was de hele dag op pad. 3 uur geleden zei nancy: Nee nee, ik weet het ook. Antwoord komt vast vanavond nog van Jannigje En jawel , hier is het antwoord: Liselore Gerritsen. Herman van Veen heeft het wel gezongen @nancy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Oh. Daar had ik niet op gerekend. Ik dacht Marco Borsato, hij heeft namelijk ook een nummer " Wie" gezongen . Ik vond het al niks voor jou ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Kakkedoedel, ik dacht ook Marco... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Uit de categorie "nutteloze feiten" Wat is het meest gestolen boek uit de openbare bibliotheek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Jeetje, wordt dat ook al bijgehouden? Ehhhh..ik denk een boek over seksuele voorlichting. Gek genoeg kan ik me ergens nog herinneren dit gelezen te hebben, maar géén idee meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Nope. Niks met seks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 De bijbel? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Nee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Ojee, dat was mijn tweede keus ook. Wat nu... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Mein Kampf is verboden, dus dat kan ook niet..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Hmm... de bijbel is het wel in z'n algemeenheid, maar dus niet uit de bieb... is het dan Harry Potter deel zoveel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 La propriété, c’est le vol. van Proudhon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Het meest geleende boek ooit? Of het meest geleende boek van 2020 of 2021? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 (bewerkt) 15 minuten geleden zei Reacher: Het meest geleende boek ooit? Of het meest geleende boek van 2020 of 2021? # Sorry, gestolen boek klinkt vriendelijker 9 juli 2021 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 O jeetje over corrigerend lezen gesproken. *kuch* Meest gestolen boek ooit of over het jaar 2020 of 2021? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden