Reacher Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 1 uur geleden zei Artax: Mag ik? ok dank! Waar in het menselijk lichaam bevind zich het endoplasmatisch reticulum? Nu log ik echt uit, tot volgende week! Volgende week is morgen al toch? @haddockhebbie nog een vraag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Ok. Voor al die fijne uitvindingen zoals satellieten ed kon je op n schip iets over de muur gooien (en later weer inhalen!) om de snelheid over het water te meten. Hoe heet dit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Ben aan het terug lezen, zo blij met dikkertje dap, dat was al even geleden dat ik die gehoord had! Haddock, het enige wat ik weet dat ze overboord gooien en weer inhalen is een anker. Of een persoon die wordt gekielhaald. Ik neem zomaar aan dat beiden niet goed zijn Reacher en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 een snelheidsmeter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Wellicht de gekielhaalde met een smartwatch Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Moeps ook mensen die een zeemansgraf kregen maar ja die konden geen snelheid meer meten Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Een sonar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 ... of wat @Artax zegt. Je was me nét voor Artax. Echt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Nee nee ik gun jou de overwinning. Ik wilde eigenlijk duif zeggen, zoals bij de ark. Ik bedoel als het goed genoeg was voor Noach... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 (bewerkt) "oh captain my captain" uit welke film? intermezzovraagje 29 mei 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Dead Poets Society! kippenvel moment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Een touw met knopen en een plankje eraan maar zoiets heeft vast een naam... een dregel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Zojuist zei Yana: Een touw met knopen en een plankje eraan maar zoiets heeft vast een naam... een dregel? Of een blauwbilgorgel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Logisch hoe kon ik het vergeten... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Neenee, de benadering is dik in orde, nu nog de naam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Da’s diepte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 (bewerkt) ‘n Dikke hint: sleep... deevenrokengaande 29 mei 2021 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Log haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 sleeplijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Kunsie hep ‘m! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Yes!! Ik heb nog eens 7 maanden gevaren dus vandaar!! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Noem de drie egmonden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Binnen, buiten en aan zee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Lady Jane heeft ook nog een vraag open staan...ik weet hem niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Volgens mij is de buit binnen kunsie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden