Kohtje Geplaatst 2 december 2021 Rapport Share Geplaatst 2 december 2021 nietes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 2 december 2021 Rapport Share Geplaatst 2 december 2021 Da’s geen vraag, meer n non antwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 2 december 2021 Rapport Share Geplaatst 2 december 2021 Wat is dat nou weer voor vraag? Ok, de aftrap: Nietegenstaande het feit dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 december 2021 Rapport Share Geplaatst 2 december 2021 (bewerkt) het vorig jaar niet lukte... 2 december 2021 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 2 december 2021 Rapport Share Geplaatst 2 december 2021 om geheel rond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 december 2021 Rapport Share Geplaatst 2 december 2021 Niettegenstaande het feit dat het vorig jaar niet lukte om geheel rond dit thema overeenstemming te bereiken: wat was het thema van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 2 december 2021 Rapport Share Geplaatst 2 december 2021 van Lancia eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2021 Rapport Share Geplaatst 2 december 2021 (bewerkt) * 3 december 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 2 december 2021 Rapport Share Geplaatst 2 december 2021 .….van Lancia eigenlijk doe je ding, maar niet zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 3 december 2021 Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 15 uur geleden zei Reacher: Niettegenstaande het feit dat het vorig jaar niet lukte om geheel rond dit thema overeenstemming te bereiken: wat was het thema van Ok, met dat automerk komen we niet verder, de boekenweek eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 december 2021 Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 Ik heb geen flauw benul meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 3 december 2021 Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 Heeft de boekenweek nog steeds een thema? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 3 december 2021 Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 Jazeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 december 2021 Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 Dualiteit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 3 december 2021 Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 (bewerkt) Je bent in de buurt, reken t goed. Het was tweestrijd. deimmerclemente 3 december 2021 bewerkt door Hadocque Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 december 2021 Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 Hoe oud kan een wandelende tak worden? denooitdankbare Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 3 december 2021 Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 Alsie geen wortel schiet heeeeeel oud. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 december 2021 Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 Hij is leuk jij krijgt alvast tien punten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 december 2021 Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 Ik dacht een jaar of twee? ------ off topic ------ @Vocatus jongen, no offense, maar je hebt gewoon met je twee accounts op jezelf gereageerd. Ernstig? Welnee. Maar doe nou niet een gevalletje geheugenverlies. Op 22-2-2021 om 19:25 zei Bilo: Good luck Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 december 2021 Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 Het eerste kan ik niet goed rekenen. Wandelende takken worden minder oud dan twee jaar. Het tweede deel van je bericht reken ik dan weer dubbel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 december 2021 Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 Als ik het goed begrijp mogen zowel @Hadocque als @Quinn een nieuwe vraag stellen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 5 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 Op 4-12-2021 om 14:35 zei Quinn: Ik dacht een jaar of twee? ------ off topic ------ @Vocatus jongen, no offense, maar je hebt gewoon met je twee accounts op jezelf gereageerd. Ernstig? Welnee. Maar doe nou niet een gevalletje geheugenverlies. wat is je punt? ik raak licht geirriteerd. Quinn, fijn dat je het zo goed weet. Ik ga dit nog 1 keer zeggen. Ik had een hele lqnge tijd geleden account gemaakt. Ik had het zwaar. En nooit meer aan gedacht. Serieus. Ik verklaar bilo nu dood en denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 5 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 maar nu ik toch aan het typen ben. Bob dit is ruk, Ik drink nu 11 dagen niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 5 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 4 uur geleden zei Yvonne: Als ik het goed begrijp mogen zowel @Hadocque als @Quinn een nieuwe vraag stellen... mijn fout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 5 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 Op 19-11-2021 om 12:31 zei lady jane: beiden zijn er nog hoor. en wie weet hoeveel persoonlijkheden mensen hebben hier ik kan er geen wijs uit worden en wil me er niet meer mee bezighouden waaar haal je het gore lef vandaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden