Quinn Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Oeps. Ik denk even na over een niet film vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Okay, ik heb er één. Er zijn vele beroemde laatste woorden. Sommige historisch gestaafd, andere geromantiseerd of volkomen uit de lucht gegrepen. Van wie waren deze laatste woorden (volgens de overlevering historisch correct): Ga weg! Laatste woorden zijn voor dwazen die nog niet genoeg hebben gezegd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Hij is prachtig, maar ik weet m niet. Zou Groucho kunnen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Jezus Christus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 10 uur geleden zei Reacher: Bij welk liedje hoor je aan het einde van het lied ‘I got blisters on my vingers!’ En wie roept dat? Ik dacht ik eerste instantie Michael Jackson! Gelukkig is het goede antwoord al gelijk gegeven. De laatste woorden van de vraag van Quinn heb ik ooit wel een keer gehoord. In eerste instantie denk ik aan Churchill ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 48 minuten geleden zei knakker: Even nagezocht: Dat van die blisters werd gezegd door Ringo Star en niet door John Lennon. Dus mijn antwoord was fout @Reacher . Maar dat terzijde. Holy mother of all cows!!! Wat lijken die stemmen dan op elkaar! Dat krijg je als je ook je vragen niet mag googlen. Of niet oplet. @Quinnik zou er een kapitaal voor overhebben om het antwoord te krijgen. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 10 uur geleden zei Quinn: Ga weg! Laatste woorden zijn voor dwazen die nog niet genoeg hebben gezegd! Dat was de grote Karl Marx. Dus een kapitaal kan ik niet accepteren Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 En vanwege het cryptische ik geef geen antwoord , maar kijk, ik weet het wel antwoord van @Reacher, is zij nu aan de beurt. Dat zal je leren. Reacher en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Verdorie, vanwege al dat zeehondengelul is mij de Beatles vraag ontgaan. Die hak zo geweten. dehetnugemakkelijkzeggenkunnende Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 5 uur geleden zei haddock: Verdorie, vanwege al dat zeehondengelul is mij de Beatles vraag ontgaan. Die hak zo geweten. dehetnugemakkelijkzeggenkunnende I knew that you knew! Maarja, wel opletten hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Waar staat De Cristo Redentor? Land, stad en plek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Brazil, Rio, berg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Correct! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Ok, even n mooie band aan de vergetelheid ontrukken. Noem minstens 3 van de oorspronkelijke leden van The Who? Alleen die naam al! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Roger Daltry, Pete Towsend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Keith Moon. Ik heb Engels geleerd om hun dubbel lp Tommy te kunnen begrijpen. Woordenboekje erbij Heb ik Pete zijn achternaam goed geschreven? Het voelt niet alsof het klopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Roger zijn achternaam klopt volgens mij ook niet helemaal. is fonetisch ook goed @haddock? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Ik ben weg. Iemand anders mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 (bewerkt) Keith Moon, Roger Daltrey, Peter Townsend. 26 mei 2021 bewerkt door Quinn Niet Townsherd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 zonder h Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Waar die vandaan komt, weet ik ook niet. Townsend. Duhu. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 from heaven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Maar Reacher had ze al. Snellerd. Wie was die andere drummer nou toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Op zich heb je daar gelijk in @knakker maar z'n naam was apart, ik weet het niet meer. Geeft ook niet. Oud, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Starskey! Of ongeveer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden