Quinn Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Bob en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Mmmm eens even denken... een film van mr. Brown... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Ik weet niks van films/boeken en muziek..... Mag er af en toe een vraag over geografie/geschiedenis in zijn algemeenheid of gewoon een algemene kennis voor de gemiddelde iq'er doorkomen? Kohtje en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 1 minuut geleden zei Moeps: Ik weet niks van films/boeken en muziek..... Mag er af en toe een vraag over geografie/geschiedenis in zijn algemeenheid of gewoon een algemene kennis voor de gemiddelde iq'er doorkomen? Tuurlijk Nog ff deze afwachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Ik ben vrij zeker dat mijn antwoord goed was. Noem drie bezienswaardigheden van Amsterdam die met een A beginnen. (En ze mogen met hun naam niet met Amsterdam of Amsterdams beginnen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Artis, 't Achterhuis van Anne Frank, Amstelhotel, Arena Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Anne Frank museum De Amstel Artis Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Te laat... Nancy is aan de beurt! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Helemaal goed! ik had Anne Frank huis, Artis en Arena inderdaad in gedachten. Tikkie: jij bent ‘m! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Albert Cuypmarkt ook nog... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Ojee, nou moet ik wat verzinnen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 (bewerkt) Hoe heet de grootste speeltuin van Europa (dus géén pretpark) en waar ligt het? 17 mei 2021 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Linnaeushof in Heemstede of Bennekom. Ik fietste er elke dag langs toen ik in Hillegom werkte en in Haarlem woonde. Al wel ongeveer 25 jaar geleden. Is dit nog steeds het goede antwoord? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Ik dacht aan het Prater, maar da’s toch wel meer n pretpark. Dus weetnie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Bijna, Linneushof ligt in Bennebroek. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Maar t is wel goed, heb t gegoogeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 1 uur geleden zei Reacher: Mmmm eens even denken... een film van mr. Brown... Klopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Bennebroek inderdaad denk ik. Bennekom ligt geloof ik dichter bij mijn roots in het oosten des lands... Ik ga die 2 nu googlen, dus ik mag niet meer meespelen voor de vraag. Maar als Linnaeus hof goed is heb ik vast een volgende vraag ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Hoeveel Hanzesteden kent Nederland. Noem er alvast 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Ik denk dat jij je volgende vraag hebt hoor Moeps. Ik heb jarenlang op zo'n vijf kilometer er vandaan gewoond. De eerste keer dat ik er kwam is al zo'n 50 jaar geleden, hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Ja hoor, Linnaeushof in Bennebroek is goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 (bewerkt) Yvonne, doe jij ook een vraag? Er lopen hier vaak meerdere vragen door elkaar!! PS) Waar woonde jij indertijd? 17 mei 2021 bewerkt door Moeps Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Ik sprokkel er wel 5 bijmekaar, maar hoeveel het er zijn, geen idee.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Ik ga even nadenken over een vraag Moeps... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 (bewerkt) Doe maar vast jouw 5 en met een beetje geluk en geheugen krijgen we ze allemaal compleet... +/- 20 denk ik... 17 mei 2021 bewerkt door Moeps Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden