nancy Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Of met een z, Geurtz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Ja, het laatste. Dus dan zal het wel Robert Jan Geurtz zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 De eerste naam is goed........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Nee, ik denk dat dat 'o ja' antwoord ook niet zal komen.. Robert wist ik niet. Die J staat volgens mij voor Jasper. Da's het enige dat me nu ineens te binnen schiet bij 'rookmagiër'.. maar die G weet ik dus echt niet. Nee, toch verder weg dan ik in eerste instantie dacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Robert Jan groothuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 (bewerkt) De tweede is nu ook goed...... bij Koh dan 6 april 2021 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Dan is het Robert Jasper Groothuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Bijna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Grotenhuis?? zit nou echt maar een beetje te rommelen hoor. Deduceren en reduceren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 of andersom.. reduceren en deduceren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Non! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Robert Jasper Groothof... irritant zo zonder google. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Nu zijn nog slegs de twee laatste letters fout.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 zitten hier nou niet een paar echte ouwe hippies op dit forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Hahaha, dat dacht ik ook, makkie, hebben ze zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 ik ben er net een paar jaar te jong voor, de actieve hippiecultuur. Misschien maar goed ook, gezien m'n beïnvloedbaarheid en verslavingsgevoeligheid. Ik geef het op, haddock. De laatste twee letters.. de o en de f.. Grootham. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Groothop? Groothip? Groothap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Ik was van de grunge tijd dus ik doe maar wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Je weet dat als we het niet raden je nog een keer aan de beurt bent om een vraag te stellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 (bewerkt) Neehee, heb jullie op het verkkeerde been gezet, het is Grootv... 6 april 2021 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Help Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Grootvader Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Robert Jasper Grootvoet Grootvuur Grootveeg Grootveil Grootvlag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 1 minuut geleden zei lady jane: Grootvader Dat zijn er vier na de ‘v’ @lady jane En als je gelijk hebt dan ga ik @haddockslaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden