Fabienne1985 Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 8 minuten geleden zei Bor: @Pinkman Ik kan wel inloggen maar de afspeellijsten zijn weg. Leeg. Dat snap ik dus niet. Hier gaat de eerste wekker elke ochtend half 5. Medicatietijd. Half uur later opstaan (op werkdagen dan hé). Zou nog een stoppoging wagen vandaag, nog niks gerookt maar ik denk dat ik toch maar een pakje shag haal. Zo'n zin in een cigaret. Bah. En het is al zo duur geworden.. Spaar liever voor een nieuwe laptop eigenlijk. Hier na de scheiding ook echt een laptop moeten kopen, had alleen maar mijn telefoon nou daar werd ik echt niet vrolijk van. Krengen zijn echt duur inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Zo, terug van de huisarts. nee meneer A, we kunnen niet zomaar doorverwijzen naar een psychiater. Daarvoor wil ik toch eerst... ik heb zo de schurft aan huisartsen in opleiding. Goed, best, wat jij wilt. Dus nu eerst een afspraak gemaakt met de in house verpleegkundige why o why volgende week en die gaat me helpen met een plan. Oe, ik ben toch zo enthousiast! Heb daarna mijn oude psycholoog maar gebeld. Die gaat speciaal voor mij buiten de lijntjes even naar de huisartsenpraktijk bellen. Zucht... En toch vind ik het best assertief van mezelf. Zonder een scene te schoppen! Musashi, kruidenthee67, rapilos en 5 anderen reageerden hierop 8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 (bewerkt) Heb bij de aldi 1 laptop / note book gekocht prijs viel mij mee wilde echt geen mega dure. 1 maart 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Zo de Kerstboom is opgeborgen, nu de hele huiskamer kuisen, want er heeft zich aardig wat stof en meer verzameld in die 3 maanden. Maar de grootste klus afstrepen geeft moed en voldoening. En even al mijn planten maar in die kale hoek verzameld. Lieke7777 en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Ja' dacht al volgens mij 50 cent op een pakje ... niet normaal .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Vervelend @Cleo66 pijn maar niets te zien .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 @Quinn fijn dat het bezoek erop zit . Gesprekken met praktijk ondersteuner kunnen ook helpende zijn ' maar fijn dat je oude psych dan toch probeert een verwijzing er door te krijgen voor je . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 ik leef met je mee @Cleo66, wat een ellende soms van dat gebit he, sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Wat leuk @Cleo66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 1 uur geleden zei Quinn: Zo, terug van de huisarts. nee meneer A, we kunnen niet zomaar doorverwijzen naar een psychiater. Daarvoor wil ik toch eerst... ik heb zo de schurft aan huisartsen in opleiding. Goed, best, wat jij wilt. Dus nu eerst een afspraak gemaakt met de in house verpleegkundige why o why volgende week en die gaat me helpen met een plan. Oe, ik ben toch zo enthousiast! Heb daarna mijn oude psycholoog maar gebeld. Die gaat speciaal voor mij buiten de lijntjes even naar de huisartsenpraktijk bellen. Zucht... En toch vind ik het best assertief van mezelf. Zonder een scene te schoppen! Vind ik eigenlijk wel slecht van de arts. Alsof ze je probleem bagatalliseren. Wel erg goed van je dat je andere actie hebt ondernomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vic Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 24 minuten geleden zei Cleo66: Terug van de tandarts , ze kunnen niets zien op de foto . Ze heeft nu wat spul op de tand gedaan om de zenuw wat minder te irriteren. Net soep gegeten en ik verga weer van de pijn , trekt helemaal door mijn mond en houd soms wel 20 minuten tot halfuur aan . Ik denk dat ik wederom een wortelkanaalbehandeling moet ondergaan , zucht Beste Cleo, zo'n behandeling valt goed te doen, ik heb er namelijk onlangs ook één ondergaan. Zodra je kunt zou ik geen minuut wachten, ben je er iig vanaf. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Ai, wat ellendig @Cleo66. Ik ben panisch voor de tandarts, maar heb er toch al drie keer een wortelkanaalbehandeling op zitten... viel mij dan toch nog mee indertijd. Maar wat je eerst nog zou kunnen proberen is sensodyne rapid... dat kán echt heel erg helpen. En niet geschoten is altijd mis .... @Quinn, ik hoop van harte dat je nu toch snel échte hulp krijgt.... Maar in die tussentijd van al dat 'lekkers' afblijven hoor. @Renaldo61, wat was het slechte nieuws dan bij de psych? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Oei, dat weet ik niet Cleo, ik ken deze en weet dat het mij behoorlijk helpt als ik opeens tand- of kiespijn krijg... @Renaldo61, kan me indenken dat dat slecht nieuws is. Dat had je blijkbaar ook niet verwacht? Je geeft nu aan dat je nooit reed/rijdt als je gedronken hebt, maar is het advies van de psychiater gebaseerd op het gevoel dat hij heeft dat jij wel zou rijden met drank op? Of is hij bang dat jij weliswaar nuchter, maar toch warrig in de auto zou zitten en daardoor het overzicht niet goed hebt???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Ben daar ook wel benieuwd naar denk de psych dat je niet capabel genoeg bent om alert te zijn om auto te rijden ? Heeft dat met alcohol te maken ? Of heeft het andere oorzaken ? Je zal anders eens wat rijlessen kunnen nemen en een deskundige daar op kunnen laten bepalen ? @Renaldo61 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Zojuist zei Renaldo61: Blijkbaar staat dat ergens in de wet. Als je verslaafd bent, dat je moet kunnen bewijzen dat je 6 maanden nuchter bent . Nou dan had ik mijn auto ook wel kunnen laten staan .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Vlaamse wet misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vic Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 13 minuten geleden zei Cleo66: Ja pas 1 links gehad , maar daarna wel tot 2 weken last van tandpijn gehad , soort naweeën. Ook niet fijn. Ik vind gewoon tandarts niet fijn , die geluiden brrrr Ratio geeft je vast het juiste antwoord;), desondanks begrijp ik je belemmeringen bijzonder goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Ja, nu begrijp ik het Renaldo. En ja, ik kan me indenken dat je daar behoorlijk van baalt, wat naar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 heb je de auto echt nodig @Renaldo61 ? anders doorzetten met stoppen en laten zien dat je straks 6 maanden onthouden bent van alcohol. Ben blij dat de wet hier anders geregeld is ( sorry ) maar anders had ik gewoon niet op mijn werk kunnen komen. Eigenlijk is het best een privacy dingetje hoe had ik dit aan mijn werk moeten uitleggen ? sorry mag niet rijden. Maar begrijp @Renaldo61 dat je hier best dan van onder de indruk bent als de wet zo is geregeld bij jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 3 minuten geleden zei Bor: Zo raar is dat toch niet? In Nederland is dat in sommige gevallen ook zo toch? Als je in opname bent mag je niet rijden, wegens verzekering en zo. Maar ook als je gepakt bent, rijbewijs kwijt. EMA cursus en zo. ten tijde van mijn EMA cursus en het wachten erop mocht ik gewoon mijn rijbewijs houden. Pas als je de cursus niet goed afronde , kon mijn rijbewijs alsnog afgenomen worden. Maar dat is een ander issue dan door de arts ongeschikt verklaard te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 2 uur geleden zei Bor: Ik bedoelde dat roken (weer) duur(der) is (geworden). Zonde geld. Niks zonde geld, vandaag niet tenminste, vandaag slepen die dingen me de dag door. Jaja, ook een slecht middel, ook een verslaving, ik weet het, maar nu even niet. @Cleo66 echt zo rot, pijn en dan niks kunnen vinden. Dubbel geniet in de momenten dat het niet zeer doet? Mooi dat het zo goed met je jongste gaat! @Vocatus ja nou ja, weet je, ik zie er ook niet uit zoals een beginnend arts zich een verslaafde voorstelt. Denk ik. En ik babbel zo eloquent, beschaafd en verstandig. Zelfs vandaag, hoewel ik echt duidelijk en eerlijk ben geweest ook. Maar goed, nu maar eerst afwachten. En niet drinken. Dat vooral, niet gaan drinken. Enig idee hoe moeilijk dat is? Vast niet hè ben natuurlijk de allerenigste die dat heeft. Autorijden? Ik heb geen auto meer tegenwoordig, wel een rijbewijs, maar ik ben (was?) te vaak ongeschikt om te rijden om dat te wagen. Wel een keer gepakt en dat gaf genoeg schrik om te stoppen met alcorijden. Niet genoeg om te stoppen met alcodrinken, dat niet. Heb bakken geld aan Bol gegeven zonet, hoop dat ie het waard is @Cleo66 Goed, geratel uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Nee tuurlijk zien we er niet uit als een verslaafd @Quinn De eerste keer dat ik veilig thuis op bezoek kreeg na een melding stond ik keurig opgemaakt en jurkje met een panty aan de deur om ze binnen te laten . Want een verslaafde zag er niet zo uit toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Ja, dat dus @Lieke7777 en @Bor We doen het blijkbaar goed in de dat zal wel wat meevallen categorie. Voor onbekenden in elk geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 1 minuut geleden zei Quinn: Ja, dat dus @Lieke7777 en @Bor We doen het blijkbaar goed in de dat zal wel wat meevallen categorie. Voor onbekenden in elk geval. En je mag van een huisarts meer wijsheid verwachten. Gelukkig begreep mijn huisarts de situatie meteen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 bij veilig thuis kwam ik er ook niet genadig van af hoor , die prikken ook dwars door je heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden