Vocatus Geplaatst 27 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2021 29 minuten geleden zei rapilos: Ik vond het juist wel fijne vragen, maar paté waarschijnlijk aardig in mijn straatje dit keer. Vraag mij niets over sport of reken vragen bijvoorbeeld Haha top. Zal ik een leuke pubquiz maken rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 27 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2021 Vandaag heb ik deze dagdraag dusdanig snel doorgescrolt dat ik helemaal niets gevolg heb. Ter afsluiting voor vandaag weer een liedje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 27 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2021 34 minuten geleden zei rapilos: Ik vond het juist wel fijne vragen, maar paté waarschijnlijk aardig in mijn straatje dit keer. Vraag mij niets over sport of reken vragen bijvoorbeeld samen keer pubquiz doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 27 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2021 9 minuten geleden zei spirit: Had zo'n zin om te zingen, dus ben live gegaan op FB. Heb nog een nummer op het muziekdraadje gezet. Lekker even bezig geweest dus. Gezellig mijn discolamp aan gedaan en ja, dat kan ook zonder alcohol. link? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 27 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2021 35 minuten geleden zei rapilos: Ik vond het juist wel fijne vragen, maar paté waarschijnlijk aardig in mijn straatje dit keer. Vraag mij niets over sport of reken vragen bijvoorbeeld super knap 58 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2021 Wat is een pubquiz ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 27 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2021 32 minuten geleden zei Lieke7777: Je kan het ' kop op ... je hebt al een hele overbrugging gemaakt .goed bezig . thanks lieke Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2021 Ik lees veel mensen die het moeilijk hebben. voor onder de riem. Had een dag met alles. Alle emoties die er zijn. Ze waren er. En gelijk altijd heftig. Ach jee.... Moe dus nu. Prachtig gebied ontdekt hier. Zo mooi!! Heerlijk gekookt. Salade met linzen, spruiten, aubergine en pompoen. Je verzint het niet, maar het was perrrrfect! Ik voel.me nog steeds wiebelig. Heb mijn werk gevraagd 1 taak van me weg te halen. Iets wat me onevenredig veel tijd en energie gaat kosten en waar ik huizenhoog tegenop zie. Dapper, maar ik schaam me ook en dat maakt me weer zenuwachtig. Ach ja. Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 27 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2021 2 minuten geleden zei rapilos: Wat is een pubquiz ? seriously? that is a quiz in a pub Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 27 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2021 1 minuut geleden zei Lika: Ik lees veel mensen die het moeilijk hebben. voor onder de riem. Had een dag met alles. Alle emoties die er zijn. Ze waren er. En gelijk altijd heftig. Ach jee.... Moe dus nu. Prachtig gebied ontdekt hier. Zo mooi!! Heerlijk gekookt. Salade met linzen, spruiten, aubergine en pompoen. Je verzint het niet, maar het was perrrrfect! Ik voel.me nog steeds wiebelig. Heb mijn werk gevraagd 1 taak van me weg te halen. Iets wat me onevenredig veel tijd en energie gaat kosten en waar ik huizenhoog tegenop zie. Dapper, maar ik schaam me ook en dat maakt me weer zenuwachtig. Ach ja. lika,..waar heb je gewandeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2021 Bij Diemen. Niet een heel groot stuk, maar mooi. Langs het Kanaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2021 Wat goed dat je gevraagd hebt een taak weg te halen ' @Lika soms moet je even voor jezelf opkomen . Hoop dat het positief voor je is .. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2021 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2021 @nancy; Charlotte en Rocky zaten beiden op Renée, Ch. moest weg, dus zat fout. R moet de mol wel zijn dan want mag blijven en de mol hoeft nooit weg. Dus René wint. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 27 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2021 4 uur geleden zei Adrian: @Fabienne1985, wat ben je goed bezig.., en volhouden he? Je zult best nog wel eens een terugval hebben ofzo, maar dat geeft niet. Meestal wordt je daar weer sterker van.. Ik ben ook wel een beetje trots op mezelf ik heb zeker de intentie om door te gaan, ik slik daarom de medicatie ook onder toezicht. Ennuh die terugval hoop ik niet want ik wil niet uittesten hoe ziek ik er door kan worden. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2021 Inderdaad @Fabienne1985 dat was ook mijn grootste motivatie .. geen haar op mijn hoofd die bij deze medicatie wil drinken . Je leert daardoor uitzitten . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 27 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2021 Zo mensen, was een fijne dag. Gordijnen boven zijn ook binnen gekomen voor de kamer van de meiden staat echt prachtig vind ik. De auto even helemaal schoongemaakt de binnenkant weliswaar, durf niet goed zelf door de wasstraat. Herkennen jullie dat? Ik merk dat ik het me aantrek als het met leden toch niet zo goed gaat en ze weer terugvallen, gun het zo graag anders voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2021 Ja hoor ik trek het mij ook aan ' maar probeer het wel voor mijzelf uit te zetten anders krijg ik er last van . Had laatst gevoelens van jaloezie zo van jullie kunnen wel terug vallen ' uitglijders maken en bij mij is het gewoon onmogelijk om dat te doen de gevolgen kunnen te groot zijn . Niet dat er bij anderen ook gevolgen kunnen zijn . Ik gun ieder het beste ' en het vooral anders ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 28 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 2 uur geleden zei Lieke7777: Ja hoor ik trek het mij ook aan ' maar probeer het wel voor mijzelf uit te zetten anders krijg ik er last van . Had laatst gevoelens van jaloezie zo van jullie kunnen wel terug vallen ' uitglijders maken en bij mij is het gewoon onmogelijk om dat te doen de gevolgen kunnen te groot zijn . Niet dat er bij anderen ook gevolgen kunnen zijn . Ik gun ieder het beste ' en het vooral anders ook. En ik was juist jaloers op de antabuse gebruikers. Ik dacht ‘ als ik nou die pil had, dan hoefde ík tenminste niet/minder te vechten met de gedachte wel of niet drinken om de onrust en zorgen tijdelijk af te vlakken’. Zo zie je maar, elluk nadeel hep sijn voordeel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 @Maja nou hè ' heb geen gevecht meer met wel of niet drinken inderdaad . Dat kan gewoon niet meer . Maar zal jij het ook willen gebruiken ? @Fabienne1985 las dat je al zo zorgen maakte als je de medicatie niet meer zal slikken ? Ik slik zelf de anta nu al 1 jaar 2 maanden dus je kan nog wel even . En ben ook nog niet van plan om te stoppen . Wel met ervarings deskundige erover gesproken als ik stop wel af te spreken als er bv lastige situaties zijn bv een vakantie ik deze dan tijdelijk weer even zal kunnen nemen. Ze vertelde dat ze ondanks haar vele jaren nu nuchter er altijd wat in haar tas heeft zitten . Een soort veiligheid escape . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 9 uur geleden zei lady jane: @nancy; Charlotte en Rocky zaten beiden op Renée, Ch. moest weg, dus zat fout. R moet de mol wel zijn dan want mag blijven en de mol hoeft nooit weg. Dus René wint. ja zeg, ik zit me de hele week al schuldig te voelen naar jannigje en nu doe jij precies hetzelfde. je verpest het voor haar als ze nog moet kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 (bewerkt) nee Kohtje, en sorry Jannigje, maar ben al op mijn vingers getikt dat het ook anders kan zijn. Ch. meer fouten dan Rocky en dan kan het alsnog zijn dat Renée de mol is en Rocky wint. Ze hebben het erg spannend gemaakt nu door met 2 mensen de echte finale te spelen volgende week. Nog een weekje in spanning dus, voor Jannigje, Nancy en ik zeidegek 28 februari 2021 bewerkt door lady jane nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 ja maar je hebt nu al gezegd dat Ch. er uit ligt.. misschien heeft jannigje alles wel op Ch. gezet.. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 ik kan waarschuwen dat ze zaterdag niet bijleest (de roze olifant) mea culpa Jannig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 misschien kunnen we allemaal in het vervolg beter eerst alles kijken wat we nog willen zien voordat we hier gaan lezen. er wordt nogal wat afgekletst hier op ditjes en datjes.... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden