Yana Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Hé, nog geen dagdraad? Goeiemorgen allemaal, als jullie sneeuw krijgen, geniet dan ook namens mij, ik ben dol op sneeuw, zo moooooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Goedemorgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zo! 1.000.000 kattenbakken zijn de komende vijf seconden schoon. En alle voerbakken volgegooidtdtdt. Huts, zoals de jeugd inmiddels allang niet meer zegt. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Mijn Socrates heeft zijn eerste kattenluik alweer stuk gemaakt. Hij weet ieder slot te openen. Tot grote vreugde van zijn maatjes. Cat burglar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 6 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Ik lees net dat er in Israël een medicijn tegen covid is ontwikkeld, 29 van de 30 mensen konden na toediening het ziekenhuis binnen een paar dagen verlaten. Ik zei al, het is een prachtige dag vandaag! (of zei ik dat niet?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 @Jopie ik voel een hele diepe pijn bij je, en hoewel die pijn misschien moeilijk onder woorden gebracht kan worden resoneert hij bij mij en bij anderen op het forum lees ik. Dat geeft me het gevoel minder alleen te zijn. Ik hoop jou ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 6 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 'Huts' ???? Dat zegt deze oudere jongeren ook nooit, betekent het iets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Zeker @Yana Goedemorgen @Harp! Geen regen of sneeuw hier. Wel kattenhaar. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Het was hier een hiphop/straatliedje van een Nederlandse band, @Yana Via YouTube de wereld ingezonden volgens mij. Liedje heette ook Huts. was vijf jaar geleden helemaal hip. Als ik het roep dan krimpt mijn nicht ineen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 huts. (jongerentaal) uitdrukking om een geslaagde of niet geslaagde actie te onderstrepen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Hmmm ik heb net het clipje bekeken en ik ga bijna over mijn nek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Vrouw en dieronvriendelijk next level. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Anywaaayyyyy wat gaan jullie vandaag doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 6 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 5 minuten geleden zei Reacher: Anywaaayyyyy wat gaan jullie vandaag doen? Kijken of we ergens water kunnen vinden om de tank mee vol te gooien zodat ik mijn haar en wat shirtjes kan wassen. Dagtaak! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 6 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Ik heb ook naar Huts geluisterd en even staan swingen in mijn onderbroek (voor zover oud lief lijf dat toelaat), nu staat Chopin weer op. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Het liedje zelf klinkt wel lekker inderdaad Goedemorgen Liefka De afgelopen week het hoofd geboden?! Minder angst daardoor of juist nog in de stress stand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Nog wel in de stress, maar minder. It's a long way.... Naar buiten en naar moeder vandaag. Dat is het beste. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Langzaam bijkomen Lika Ik ga vandaag weer verder met het leeghalen van mijn oude huis. Tikje nostalgisch misschien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Hoe lang heb je daar gewoond @Reacher? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 @Jopieik weet ook niet zo goed wat tegen je te zeggen. Maar ik was net even in gedachten bij je en keek uit het raam van het nieuwe huis van jou. Dat uitzicht was prettig. Gek he? Zo'n gedachtenflits alsof het echt was.... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Ik heb er elf jaar gewoond Lika. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Jopie ruimt een huis in, ik ruim een huis uit. The circle of life. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Aan het werk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Goedemorgen frummers, Heerlijk uitgeslapen, verder de was al klaar, hond uitgelaten en badkamer gedaan. Kom maar op met het weekend. Nog niets bijgelezen, eerst een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Goeie morgen, 2 oude sleeen gekregen van kameraad, staan klaar, maar de sneeuw niet...enkel regen vandaag. Volgens voorspelling morgen 100%kans op sneeuw. We hebben geduld en blijven lekker binnen vandaag. fijne dag gewenst vandaag zonder alcohol (voor mij) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden