Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo! 1.000.000 kattenbakken zijn de komende vijf seconden schoon. En alle voerbakken volgegooidtdtdt. 
Huts, zoals de jeugd inmiddels allang niet meer zegt.
:D

Geplaatst

Ik lees net dat er in Israël een medicijn tegen covid is ontwikkeld, 29 van de 30 mensen konden na toediening het ziekenhuis binnen een paar dagen verlaten. Ik zei al, het is een prachtige dag vandaag! (of zei ik dat niet?)

Geplaatst

@Jopie ik voel een hele diepe pijn bij je, en hoewel die pijn misschien moeilijk onder woorden gebracht kan worden resoneert hij bij mij en bij anderen op het forum lees ik. 
Dat geeft me het gevoel minder alleen te zijn. Ik hoop jou ook.

Geplaatst

Het was hier een hiphop/straatliedje van een Nederlandse band, @Yana

Via YouTube de wereld ingezonden volgens mij. Liedje heette ook Huts. 
was vijf jaar geleden helemaal hip. Als ik het roep dan krimpt mijn nicht ineen. 

Geplaatst
5 minuten geleden zei Reacher:

Anywaaayyyyy wat gaan jullie vandaag doen? :)

Kijken of we ergens water kunnen vinden om de tank mee vol te gooien zodat ik mijn haar en wat shirtjes kan wassen. Dagtaak! 

Geplaatst

@Jopieik weet ook niet zo goed wat tegen je te zeggen. Maar ik was net even in gedachten bij je en keek uit het raam van het nieuwe huis van jou. Dat uitzicht was prettig. Gek he? Zo'n gedachtenflits alsof het echt was....

Geplaatst

Goedemorgen frummers, 
Heerlijk uitgeslapen, verder de was al klaar, hond uitgelaten en badkamer gedaan.
Kom maar op met het weekend. 
Nog niets bijgelezen, eerst een bakje. 
image.png.630c5541e57de5c9470c01feb8cefcc0.png

Geplaatst

Goeie morgen, 2 oude sleeen gekregen  van kameraad, staan klaar, maar de sneeuw niet...enkel regen vandaag. Volgens voorspelling morgen 100%kans op sneeuw.  We hebben geduld en blijven lekker binnen vandaag.

fijne dag gewenst vandaag zonder alcohol (voor mij) 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...