Johan55 Geplaatst 19 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2021 21 minuten geleden zei Nel40: vraag me veel dingen af. Oa hoe het toch kan dat alcohol zo'n rode draad in iemands leven is. Reken maar dat je jezelf gaat analyseren. Nuchter zie je jezelf veel beter. Maak ook een plan voor je zwakke momenten, dan weet je wat je te doen staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 20 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2021 Musashi, Lieke7777 en Bilo reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjir Geplaatst 22 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2021 Ik heb de badkuip ook al niet gedronken.leuke app en 50 is een sterk getal. chapeau! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 22 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 februari 2021 4 uur geleden zei Sjir: Ik heb de badkuip ook al niet gedronken.leuke app en 50 is een sterk getal. chapeau! Netjes man!! We gaan als een speer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2021 Mooi hoor ' weet mij nog mijn eerste 50 dagen ' vond het een mooie mijlpaal al ... Gefeliciteerd . Nog in de cabrio gereden het weekend ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 22 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 februari 2021 2 uur geleden zei Lieke7777: Mooi hoor ' weet mij nog mijn eerste 50 dagen ' vond het een mooie mijlpaal al ... Gefeliciteerd . Nog in de cabrio gereden het weekend ? Jij mag ook niet klagen Lieke cabrio is van stal gehaald en even goed aan het werk gezet. Blijft een heerlijke manier van uitwaaien en het seizoen begint pas. Mooie dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 23 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 24 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 goedemorgen peepz. Wat een stralende dag weer! Het is nu al lekker buiten. Geniet van deze dag ! Vandaag geen alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 Op 19-2-2021 om 21:41 zei Johan54: Je durft niet ? @Nel40 Juist de waarheid zien geeft je uiteindelijk kracht. Alleen al de gedachte aan torenhoge leverwaardes of een kapot vet levertje geeft extra motivatie! Hoe gaat het nu? Lukt het een beetje? Ik durf het ook niet. Niet omdat ik bang ben voor slechte waardes,..maar juist voor goede. Dat ik dan denk dat ik gerust door kan drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 24 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 Ja @Vocatus ik kan me er iets bij voorstellen. Het omdraaien van een redenatie. Ik mankeer nog niks, dus het kan wel. Het blijft een kronkel die we hebben Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 Hoe is het met de nachtrust ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 24 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 39 minuten geleden zei Lieke7777: Hoe is het met de nachtrust ? Eigenlijk heel goed. 1 slechte nacht gehad deze week. Dus sterk stijgende lijn gelukkig je voelt je veeeeeel beter als je goed slaapt, zeker zonder alcohol. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 1 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Musashi, Lieke7777 en Sjir reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 1 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Lekker slapen. Nuchter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 Gefeliciteerd . Johan55 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 2 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 Mooi weer vandaag. Lekker naar buiten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2021 Wat ben je stil @Johan54 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 9 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2021 28 minuten geleden zei Lieke7777: Wat ben je stil @Johan54 Stilte voor de storm ( aankomende donderdag denk ik ) Niks aan het handje hier. Na de uitdaging vorige week eigenlijk geen zucht. Nu zelfs dagen dat ik niet eens aan drank denk, behalve als ik op het forum ben Hoe gaat het met jou ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 11 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2021 Von en Smaragd reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 11 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2021 De storm valt mee vandaag. Dus dan maar wat golden oldies! Smaragd en Von reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 11 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2021 Damn dat waren tijden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brazer Geplaatst 11 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2021 'wild is the wind', geweldig nummer, ingehouden swing. melancholie, destijds wel een dranknummer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 11 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2021 2 minuten geleden zei brazer: destijds wel een dranknummer.. Drank en wiet. Met liters tegelijk en zakken vol Maar nu nuchter nog mooier. Von reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2021 Op 9-3-2021 om 14:57 zei Johan54: Stilte voor de storm ( aankomende donderdag denk ik ) Niks aan het handje hier. Na de uitdaging vorige week eigenlijk geen zucht. Nu zelfs dagen dat ik niet eens aan drank denk, behalve als ik op het forum ben Hoe gaat het met jou ? Met mij ok ' wel druk met van alles maar ook weer niets .. Het is maar net hoe druk ik het in mijn hoofd maak en dat gaat de ene keer beter dan de andere keer . Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 12 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2021 Drukte in je hoofd is moeilijker dan real life drukte. Dan kan je de deur dicht gooien @Lieke7777 Hier alles op zijn gemakkie. Vannacht weer om 4 uur wakker en daarna geslapen van 6 tot 8 uur. Minder gedaan vandaag dan ik mezelf had voorgenomen, maar vind het wel best. Zo lekker uitwaaien met de hond. Het is droog geworden dus kan mooi. Geen enkele zin/zucht naar drank. Water is wat saai, maar heb al helemaal niks met frisdrank. Thee vind ik ook niet echt 100% dus hou ik het maar bij koffie, water en jus. Sterkte allemaal voor de moeilijke momenten en een goed weekend! Smaragd en Sjir reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden