kunsie Geplaatst 29 november 2020 Rapport Share Geplaatst 29 november 2020 (bewerkt) Lieve Jopie, ik hoop dat het goed met je gaat. Ik heb je al heel lang willen vragen of je een tijdje in mijn huisje wilt wonen als poezenoppas...Want ik wil nog één keer een stukkie fietsen, zolang ik nog kan. Ik ben nu 63 jaar oud en ik wil nog zó graag een keer op avontuur met mijn fiets en tentje. Ik woon in Egmond Binnen en volgens mij werk jij vaak in de buurt...ik woon op een heel bijzonder plekje met uitzicht op bollenvelden en vlak bij strand en duinen. 30 november 2020 bewerkt door kunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 29 november 2020 Rapport Share Geplaatst 29 november 2020 Droge afmelding! Morgen gelukkig wat uitslapen daarna avonddienst. Ook Antabuse inname. Ik zit veilig. Trusten En sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 november 2020 Rapport Share Geplaatst 29 november 2020 1 uur geleden zei lady jane: als er een is die jopie begrijpt is het mai denk ik wel, lieve Raps. maar wat maakt het uit wat je begrijpt, niet begrijpt of denkt te snappen we schrijven en lezen soms wat we willen soms wat ons iets leert iets geeft en daarom blijven we en als we niet blijven dan gaan we verder goeie reis jopie love yah (zou Albert zeggen) begrijpen/snappen, zijn zo woord gerelateerd en dat is al vaak zo'n bak bagger het is het zien, de herkenning en of iets of iemand goed voelt ik weet ook niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 november 2020 Rapport Share Geplaatst 29 november 2020 Lieve @Jopie Ik schrik erg van je bericht. Ik hoop dat mijn interpretatie niet de juiste is, maar misschien is dat wel zo. Hoe je het ook bedoelt: vaar wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 30 november 2020 Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 Bel ff jopie! Ik was ook een vriend van hottentotten...jij ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 30 november 2020 Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 En hottentotten is helaas dood..hij was een filosoof..Ik mis hem nog heel vaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 30 november 2020 Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 13 uur geleden zei Jopie: omdat ik vandaag de eerste concrete stappen heb gezet in het vervolg. (ja @bumperjim dat ding dat als een cliffhanger las) Ik wil niet meer meedoen. Ik wil niet nog een keer zo onderuit gaan door mijn moeder. En weer alle vertrouwen weer moeten herwinnen, ook dat van mezelf. En... ook.... ik ben moe.....het kost zoveel energie het mooi te houden. Ik heb de tijd niet dat te herstellen, en de flexibiliteit niet het aan te gaan. Ik wil wel, maar ik kan het niet. Wist ik, dus het plan lag er al, alleen het komt eerder, en nu het komt wordt het concreet. Dat maakt me schijtsbang en ook verdrietig. Maar ik wil het wel. Ik vertrek. En kom niet terug. Het is mooi geweest. Ik heb mijn best genoeg gedaan, er zit niet meer in. Het was mooi. Het was écht mooi. Wat is dit nou @jopie dit komt uit de fles. Een paar uur daarvoor zat je nog zo lekker niet te weten wat je ging doen deze week. Dit gebeurt er dus als je gaat drinken. Maak mij niet wijs dat het allemaal onderdeel was van een plan. En nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 november 2020 Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 10 uur geleden zei lady jane: als er een is die jopie begrijpt is het mai denk ik wel, lieve Raps. [....] Ik denk dat Raps bedoelt dat ze, net als bij Jopie, ook vaak niks snapt van wat Mai schrijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2020 Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 en we vullen onze eigen projecties denk ik beiden in Koh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 november 2020 Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 Ja @lady jane. Is dat logisch of gemakzuchtig? Ik kende jouw projectie pas toen ik hem las... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 november 2020 Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 16 uur geleden zei Lika: De basis op orde. Precies, herken ik. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 november 2020 Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 4 uur geleden zei Kohtje: Ik denk dat Raps bedoelt dat ze, net als bij Jopie, ook vaak niks snapt van wat Mai schrijft. Klopt @Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden