Jannigje Geplaatst 14 december 2020 Rapport Share Geplaatst 14 december 2020 Ik ben erg blij dat wij een Corona vrije trein hebben, ik word, nee ik ben somber door de lockdown. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 14 december 2020 Rapport Share Geplaatst 14 december 2020 Zou Hans Kazan hier zijn roots hebben? Wat een leuke bestemming, @Lieke7777! Ik had nog nooit van de stad Kazan gehoord. Inderdaad goed om je berenmuts mee te nemen en thermo ondergoed aan. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 14 december 2020 Rapport Share Geplaatst 14 december 2020 54 minuten geleden zei Jannigje: Ik ben erg blij dat wij een Corona vrije trein hebben, ik word, nee ik ben somber door de lockdown. Onze trein houden we corona vrij, @Jannigje. Zo ontvluchten we de sombere buitenwereld en reizen met elkaar naar de mooiste bestemmingen! Lieke7777, Bob en Jannigje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 december 2020 Rapport Share Geplaatst 15 december 2020 Goedemorgen welkom in kazan ... haha de roots van hans kazan .. En ja wij houden het corona vrij en reizen door de mooiste landen .. Ik had ook nog nooit van kazan gehoord ook ' maar volg de kaart op Maps .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 december 2020 Rapport Share Geplaatst 15 december 2020 Russen beginnen hun dag met een ontbijt of Zavtrak. Dat is een hartige maaltijd, dus niet zoals hier waar het ontbijt vaak wordt overgeslagen of men snel, staande een boterham eet. Een Russisch ontbijt bevat in ieder geval proteinen, zoals eieren, worstjes, koud vlees en kaas. Dit gaat vergezeld van brood en boter met thee of koffie. Warme pap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 december 2020 Rapport Share Geplaatst 15 december 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 december 2020 Rapport Share Geplaatst 15 december 2020 Eet smakelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 december 2020 Rapport Share Geplaatst 15 december 2020 En het weer . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 december 2020 Rapport Share Geplaatst 15 december 2020 Wat heerlijk allemaal! Maar zo groei ik helemaal dicht! Veel te verleidelijk al die lekkere dingen, zeker als we alleen maar in de trein zitten. Dus maar Flink wandelen in alle plaatsen die we aandoen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 december 2020 Rapport Share Geplaatst 15 december 2020 Vermaken jullie je een beetje ? @Jannigje ben je flink aan de wandel al in Kazan ? Ik heb nog niet zo veel tijd gehad .. moest iets regelen maaaaar het is gelukt ik verklap de verrassing nog niet maaaar het is zo leuk ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 december 2020 Rapport Share Geplaatst 15 december 2020 Zo ik ga naar het kremlin toe ..wie gaat er mee ? Het kremlin van Kazan (Russisch: Казанский Кремль; Tataars: kirmän) is het grootste historische fort (kremlin) van Tatarije en het belangrijkste monument van de stad Kazan. Het werd in 2000 uitgeroepen tot Werelderfgoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 december 2020 Rapport Share Geplaatst 15 december 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 15 december 2020 Rapport Share Geplaatst 15 december 2020 Kom net uit het ziekenhuis gestuiterd, lang moeten wachten met en voor mijn moeder. Nu hard toe aan frisse lucht. Hoop dat Kremlin goed verlicht is. Want wat een pracht en praal! Dat wil ik niet missen. Ben benieuwd naar jouw verrassing @Lieke7777! Je bent een fijne reisleider Reacher en Lieke7777 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 december 2020 Rapport Share Geplaatst 15 december 2020 37 minuten geleden zei Maja: Je bent een fijne reisleider Helemaal mee eens!!! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 december 2020 Rapport Share Geplaatst 15 december 2020 5 uur geleden zei Lieke7777: Vermaken jullie je een beetje ? @Jannigje ben je flink aan de wandel al in Kazan ? Ik heb nog niet zo veel tijd gehad .. moest iets regelen maaaaar het is gelukt ik verklap de verrassing nog niet maaaar het is zo leuk ... Jazeker, ook even stukje gefietst. Dat is niet zo’n succes hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 december 2020 Rapport Share Geplaatst 15 december 2020 @Maja idd prachtig verlicht .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 december 2020 Rapport Share Geplaatst 15 december 2020 En de verrassing is ' we vertrekken naar Perm . Daar vertrekt vanavond de transiberie express . Ik heb geregeld dat de kameel daar achter mag aanhaken en we een stukje mee mogen .. We rijden eerst naar Jekeratirinenburg en daarna naar Tjoemen ... dus we hebben een wagon vannacht en morgen in de iig in de express. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 december 2020 Rapport Share Geplaatst 15 december 2020 Bedankt voor de reisleider complimenten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2020 (bewerkt) Ooohhh de Transsiberië Express. Van Moskou naar Vladivostok. Ff googelen waar Vladivostok ligt........ "Vladivostok is een stad in het verre oosten van Rusland, aan de Japanse Zee" Dat is vlak bij Noord-Korea en Japan. Wat een eind. Gaan we ook zo ver mee? Dit wordt dan een reis om de wereld in 31 dagen. 15 december 2020 bewerkt door Tatum Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 december 2020 Rapport Share Geplaatst 15 december 2020 Ongelofelijk. Wat een super verrassing. Echt een andere wereld.... Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 december 2020 Rapport Share Geplaatst 15 december 2020 Wat een mooie reis is dit! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 december 2020 Rapport Share Geplaatst 15 december 2020 Ik was een beetje verdwaald maar we gaan op weg naar Perm ... Ff kijken hoe ver we mee kunnen gaan met de transiberie express ' heb er zin in ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 december 2020 Rapport Share Geplaatst 15 december 2020 We hebben wat vertraging ' maar de expres wacht op ons... lekker slapen .. nu nog even in onze eigen wagonnetje van kameel en we worden vannacht aangehaakt als we slapen ... dus worden we morgen wakker als we op de rit zijn.. sweet dreams ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 15 december 2020 Rapport Share Geplaatst 15 december 2020 1 uur geleden zei Lieke7777: we worden vannacht aangehaakt als we slapen ... dus worden we morgen wakker als we op de rit zijn.. sweet dreams ... wat uniek! Hoop dat ik wakker word/ben als we aankoppelen, dan start de voorpret Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 december 2020 Rapport Share Geplaatst 16 december 2020 (bewerkt) Goedemorgen ben je nog wakker geworden @Maja ? Ik niet ' maar we zoeven nu lekker achter de expres aan .. Straks naderen we jekatirinburg en mogen we echt de trein in.. En gaan we lekker een dagje rijden zo benieuwd wat we onder weg gaan zien .. 16 december 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden